تولید فورد Edge ST مخصوص تصویربرداری

شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مهندسان دو شرکت فورد و Pursuit Systems، نسخه‌ی مخصوص تصویربرداری از کراس‌اور Edge ST را تولید کردند.
تبلیغات

شرکت Pursuit Systems یک مدل ویژه از فورد Edge ST مخصوص تصویربرداری به ناوگان خود شامل بی‌ام‌و X5 M، پورشه کاین توربو و مرسدس بنز ML63 AMG اضافه کرده است. روی سقف فورد Edge ST یک پایه‌ی بزرگ مخصوص حمل دوربین قرار گرفته تا امکان استفاده از این خودرو در ساخت فیلم‌های سینمایی، ویدئوهای تجاری و هر جای دیگری که نیاز به تصویربرداری در سرعت بالا باشد، ممکن شود. برای ثبت تصاویر باکیفیت، دوربین در کنار ژیروسکوپ قرار گرفته است؛ علاوه بر این، با وجود ریموت کنترل، قابلیت کنترل از راه دوربین هم وجود دارد.

2019 Ford Edge ST Camera Car

تجهیزات مخصوص تصویربرداری روی سقف Edge ST تا ۴۵۰ کیلوگرم وزن دارند که همین موضوع، تیم سازنده‌ی این خودرو را با چالش بزرگی رو‌به‌رو کرده است. برای اینکه نصب تجهیزات اختلالی در پایداری و عملکرد فورد Edge ST ایجاد نکند، متخصصان Pursuit Systems و فورد، یک سازه‌ی تقویتی برای سقف این کراس‌اور ساخته‌اند.

2019 Ford Edge ST Camera Car

در کابین Edge ST از رول کیج (میله‌های ایمنی) استفاده شده و سیستم تعلیق استاندارد فورد نیز جای خود را به سیستم تعلیق بادی تنظیم‌شونده داده است. در قدم بعدی پیشرانه‌ی ۲.۷ لیتری V6 توئین توربو بهینه‌سازی شده است. مشحصات فنی و قدرت Edge ST پس از تغییرات، اعلام نشده است، اما در حالت استاندارد این پیشرانه می‌تواند ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۵۱۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

2019 Ford Edge ST Camera Car

داخل کابین فورد Edge ST تصویربرداری، تجهیزات مانیتورینگ و کنترل دوربین نصب شده است. برای اینکه رنگ خودرو بازتابی روی دوربین و تصویر آن نداشته باشد تمام بدنه و حتی چراغ‌ها به رنگ سیاه مات درآمده‌اند.

2019 Ford Edge ST Camera Car

Edge ST یک کراس‌اور اسپرت و کاملاً راننده‌محور است. این خودرو پیشرانه‌ی قوی، ترمزهای قدرتمند و فرمان‌پذیری خوبی دارد که همین موارد آن، این مدل را مناسب تصویربرداری کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات