شاسی بلند مفهومی شورولت FNR Carry All رونمایی شد

جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
شورولت از شاسی‌بلند مفهومی FNR Carry All در نمایشگاه خودرو گوانگ‌ژو چین رونمایی کرد که شباهت‌هایی با کامارو و نسل آینده بلیزر دارد.
تبلیغات

شورولت (Chevrolet) چشم‌انداز کراس‌اورهای آینده را با ارائه شاسی‌بلند مفهومی FNR Carry All در نمایشگاه بین‌المللی خودرو گوانگ‌ژو چین به نمایش می‌گذارد. این نام به‌طور هدفمندی به شورولت سابربان Suburban Carryall مدل ۱۹۳۵ اشاره می‌کند.

Chevrolet Suburban Carryall SUV / شاسی بلند شورولت ساب اوربان

شورولت سابربان Carryall

شورولت FNR Carry All برخی از نشانه‌های ظاهری خود را از مدل فعلی کامارو (Camaro) اقتباس می‌کند؛ از جمله مهم‌ترین این موارد می‌توان به چراغ‌های جلوی تیز و کاپوت دارای مجرای خنک‌کننده (بادخور)‌ اشاره کرد. طراحی جلوپنجره مشبک این شاسی‌بلند مفهومی شبیه به خودروی عضلانی معروف Bowtie است، اما فضای بزرگ‌تری را پوشش می‌دهد. خطوط و چین‌های زیاد در کنار بدنه شاسی‌بلند باعث ایجاد جزئیات چشم‌گیر و جالبی می‌شود. شاسی‌بلند مفهومی شورولت FNR Carry All همچنین مانند خودروهای اسپرت از سقف فیبر کربنی و کالیپر ترمز Brembo همراه با دیسک ترمز کربن سرامیکی بهره می‌برد.

به غیر از جزئیات تهاجمی‌تر مانند دریچه‌های روی کاپوت و آینه‌های تیز و گوشه‌دار، شاسی‌بلند مفهومی جدید شورولت درواقع کمی شبیه نسل آینده بلیزر (Blazer)‌ به نظر می‌رسد. از جمله این شباهت‌ها می‌توان به جلوپنجره مشبک و ستون عقب رو به بالا اشاره کرد.

Chevrolet Blazer SUV / شاسی بلند شورولت بلیزر

شاسی‌بلند شورولت بلیزر

شاسی‌بلند مفهومی شورولت Carry All با طول ۵۰۰۰ میلی‌متر و فاصله محوری ۲۸۶۷ میلی‌متر ساخته شده است. در فضای داخلی صندلی برای ۶ سرنشین وجود دارد و سانروف پانورامیک (Sunroof panoramic) امکان تابش نور به فضای داخلی را ممکن می‌کند. هنوز تصویری از فضای کابین FNR Carry All منتشر نشده است، اما این براساس صحبت‌های مقامان شورولت، داشبورد دیجیتال آن از نمایشگر ۱۲ اینچی بهره می‌برد. سایر امکانات این شاسی‌بلند مفهومی به سیستم اطلاعاتی و سرگرمی ۱۰ اینچی لمسی در مرکز داشبورد، صفحه نمایش اختصاصی برای سرنشینان عقب و دکمه‌های کنترل مستقیم برای سیستم گرمایش و تهویه مطبوع (HVAC) ختم می‌شود. 

شورولت

شورولت هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد پیشرانه و جزئیات سیستم محرکه شاسی‌بلند مفهومی Carry All و تمایل این شرکت به نمایش آن در خارج از چین ارائه نداده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات