نوکیا 8.1، نوکیا 7.1 پلاس و نوکیا 2.1 پلاس ۱۴ آذر معرفی می‌شوند

جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت فنلاندی HMD Global، تولید‌کننده‌ی گوشی‌های نوکیا، تیزری برای مراسم ۱۴ آذر خود در دبی منتشر کرده است که در آن تصویر سه گوشی جدید به‌چشم می‌خورد.
تبلیغات

HMD Global، شرکت نام‌دار فنلاندی و تولید‌کننده‌ی گوشی‌های نوکیا، ۵ دسامبر (۱۴ آذر) در شهر دُبی مکانی را برای برگزاری مراسم معرفی محصولاتش رزرو کرده است. اعلان این مراسم با تصویری تاریک و نامشخص از سه گوشی تلفن هوشمند و برچسب ExpectMore# همراه شده است. جوهو سارویکاس، مدیرمحصول این شرکت اطلاعات بیشتری درباره‌ی این گوشی‌ها ارائه نکرد.

با افزودن روشنایی عکس منتشر‌شده مشخص می‌شود نمایشگر دو گوشی واقع در مرکز و سمت چپ بریدگی دارد؛ ولی گوشی سمت راست بریدگی ندارد. شایعات قبلی از تولید گوشی‌های نوکیا 8.1 (Nokia 8.1) و نوکیا 7.1 پلاس (Nokia 7.1 Plus) هر دو با بریدگی نمایشگر حکایت داشتند. البته، هم‌اکنون مدل نوکیا ۷.۱ پلاس با نام X7 در چین دردسترس است. همچنین، به‌نظر می‌رسد مدل نوکیا 2.1 پلاس هم با وجود بریدگی در نمایشگر در برنامه‌ی تولید این شرکت قرار داشته باشد.

نوکیا Nokia December announcement
نوکیا  Nokia December announcement bright

تنها گوشی نوکیا که در شایعات تولید آن بدون بریدگیِ نمایشگر پیش‌بینی شده، نوکیا 9 (Nokia 9) نام دارد. تصاویر ارائه‌شده‌ی اولیه از این گوشی که به بیرون درز کرده، صفحه‌نمایش کلاسیک با گوشه‌های گِرد را برای آن تأیید می‌کنند. با‌این‌حال، به‌نظر می‌رسد بخت چندانی برای معرفی گوشی پرچمداری وجود نداشته باشد؛ زیرا گوشی‌های پرچمدار به‌ندرت در ماه دسامبر معرفی می‌شود. دلیل این امر آن است که به تب‌وتاب خریدهای تعطیلات سال نو میلادی نخواهد رسید. بنابراین، ممکن است عرضه‌ی محلی برخی از مدل‌هایی را شاهد باشیم که قبلاً معرفی شده است. به‌حتم هرچه به زمان موعود نزدیک می‌شویم، به اطلاعات تکمیلی بیشتری دست پیدا خواهیم کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات