نوکیا ایکس 7 معرفی شد؛ اسنپدراگون 710 به همراه دوربین دوگانه زایس

سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
میانرده‌ی تازه‌ی نوکیا با نام Nokia X7 با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۱۰، باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت و قیمت ۲۴۹ دلار در چین معرفی شد.
تبلیغات

HMD گلوبال در راستای توسعه‌ی خانواده‌ی گوشی‌های برند نوکیا، گوشی هوشمند نوکیا ایکس ۷ را در چین معرفی کرد. نوکیا ایکس ۷ همانند اغلب دیگر گوشی‌های چینی خصوصیات نزدیک به دستگاه‌های پرچمدار را با قیمتی رقابتی ارائه می‌دهد و انتظار می‌رود که با نام نوکیا ۷.۱ پلاس روانه‌ی بازارهای جهانی شود. نوکیا ۷.۱ ابتدای ماه جاری از راه رسید و به‌زودی با قیمت ۳۴۹ دلار در ایالات متحده عرضه می‌شود.

از جمله مشخصات نوکیا ایکس ۷ می‌توان به نمایشگر ۶.۲ اینچ LCD (با بریدگی ناچ) و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ با حافظه‌ی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت و رم به‌ترتیب ۴ یا ۶ گیگابایت اشاره کرد. باتری ۳٬۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی از شارژ سریع سیمی با توان ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. میان‌رده‌ی جدید نوکیا از دوربین دوگانه‌ی اصلی متشکل از یک لنز ۱۲ مگاپیکسل به همراه یک حسگر عمق ۱۳ مگاپیکسل بهره می‌برد و برخلاف غالب گوشی‌های مطرح فعلی مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است.

نوکیا ایکس ۷ اندروید ۸.۱ اوریو را بدون خدمات گوگل (مخصوص بازار چین) اجرا می‌کند؛ اما همچنان به‌روزرسانی‌های امنیتی اندروید وان را دریافت خواهد کرد و به‌زودی موفق به دریافت اندروید پای نیز خواهد شد. قیمت این گوشی در بازار چین از ۱۶۹۹ یوان (۲۴۹ دلار) آغاز می‌شود.

Nokia X7
Nokia X7
Nokia X7
Nokia X7
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات