زوم‌کست: علت افول جذابیت کنفرانس‌های گوگل و مایکروسافت چیست؟

شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
گوگل با رونمایی از پیکسل ۳ و مایکروسافت با معرفی نسل جدید خانواده سرفیس، دستگاه‌های مطرح خود را در سال ۲۰۱۸ معرفی کردند اما چرا جذابیت این دو کنفرانس به مراتب کمتر از سال‌های گذشته بود؟
تبلیغات

گوگل در ۱۷ مهر ۱۳۹۷ طی رویدادی در شهر نیویورک، از گوشی‌های هوشمند پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس‌ ال، به‌ عنوان جانشینان پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال، دو محصول سال گذشته‌ی خود، رونمایی کرد و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، این گوشی‌های هوشمند با آنچه در مدت اخیر در شایعات مختلف توصیف می‌شد، تفاوتی نداشتند.

در ۱۱ مهر ۱۳۹۷ یعنی کمی قبل‌تر از گوگل، مایکروسافت هم در کنفرانسی کم‌حاشیه، نسل جدید دستگاه هیبریدی پرطرفدار خود را با نام Surface Pro 6 و رنگ‌هایی تازه رونمایی کرد. ردموندی‌ها با یک سال و نیم تأخیر، به جمع شرکت‌هایی پیوستند که در محصولات خود از پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل استفاده می‌کنند.

در هر کدام از این مراسم‌ها نکات بسیار زیادی وجود داشت که شاید ذهن شما را هم درگیر کرده‌ است. به نظر شما سیاست‌های این دو شرکت چه تفاوتی با سال‌های گذشته کرده است؟ آیا از گذشته‌ی خود دور شده‌اند؟ آیا این دو شرکت برای سال آینده برنامه‌ای مفصل دارند؟ این‌ها سؤالاتی هستند که در این قسمت از زوم‌کست به آن‌ها پاسخ خواهیم داد. 

تماشا در یوتیوب

نظر شما در مورد مراسم‌های این دو شرکت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات