ادوبی پریمیر راش CC معرفی شد؛ اپلیکیشنی جدید برای ویرایش ویدیو

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ادوبی پریمیر راش CC یا همان پروجکت راش، اپلیکیشنی جدید برای ویرایش ویدیو است که می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای یوتیوبرها باشد.
تبلیغات

ادوبی ساعاتی پیش به‌صورت رسمی، اپلیکیشن پریمیر راش CC را معرفی کرد؛ این اپلیکیشن جدید که از هم‌اکنون برای دسکتاپ و iOS قابل‌تهیه است، به‌طور ویژه برای آن‌هایی ساخته شده که در فضای مجازی به تولید محتوای ویدیویی مشغول هستند. پریمیر راش CC گزینه‌های مختلفی را برای خروجی گرفتن از ویدیوها ارائه می‌دهد که به‌صورت ویژه برای تمامی شبکه‌های اجتماعی نظیر اسنپ‌چت، اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و ویمیو بهینه‌سازی شده‌اند. گفتنی است که نسخه‌ی اندروید این اپلیکیشن، قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود.

Adobe Premiere Rush CC که به نام Project Rush هم شناخته می‌شود، در حقیقت آن‌دسته از یوتیوبرها و اینفلوئنسرها را هدف قراره داده است که کار خود را به‌تازگی آغاز کرده‌اند و قصد دارند برای ویرایش محتوای ویدیویی خود، از اپلیکیشنی جامع استفاده کنند. ادوبی مدعی است که پروجکت راش می‌تواند نسبت به اپلیکیشن‌های حرفه‌ای نظیر ادوبی پریمیر پرو، افترفکتس و آدیشن پروسه‌ی ویرایش ویدیو، موشن گرافیک و حتی میکس صدا را ساده جلوه دهد. 

ادوبی پریمیر راش CC ضمن استفاده از برخی روش‌ها برای ساده‌سازی ویرایش ویدیو، از ویژگی جالبی برای دوست‌داران میکس صدا بهره می‌گیرد که به‌واسطه‌ی آن می‌تواند به‌صورت خودکار، صدای پس‌زمینه‌ را هنگام صحبت کردن فرد، تنظیم کند؛ گفتنی است که این قابلیت پریمیر راش CC از ادوبی سنسی نشأت می‌گیرد؛ Adobe Sensei یک فرم‌ورک مبتنی بر هوش مصنوعی است که با پلتفرم Creative Cloud یکپارچه شده و ویژگی‌های جالبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ادوبی پریمیر راش CC / Adobe Premiere Rush CC

فایل‌های پریمیر راش CC به‌طور کامل با پریمیر پرو سازگار هستند و این یعنی می‌توانید بخشی از کار خود را با پروجکت راش انجام دهید و بقیه‌ی آن را از طریق اپلیکیشنی قدرتمندتر تکمیل کنید.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی ادوبی، پلن‌های موجود برای خرید این اپلیکیشن جدید را (که برای اشخاص حقیقی معادل ماهانه ۱۰ دلار است) مشاهده کنند. در ضمن، یک پلن ویژه به‌نام Starter Plan تدارک دیده شده است که به کاربران امکان می‌دهد روی دسکتاپ یا iOS خود، بی‌نهایت پروژه تولید کنند و از سه‌تای آن‌ها به‌صورت رایگان، خروجی بگیرند.

ادوبی ساعاتی پیش در جریان برگزاری کنفرانس سالانه‌ی Max از نسخه‌ی جدید فتوشاپ CC برای آیپد در کنار اپلیکیشن جدیدی به‌نام Project Gemini نیز رونمایی کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات