گوشی اکسدوس HTC مبتنی بر بلاک چین ۳۰ مهرماه معرفی می‌شود

یک‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی در تاریخ ۲۲ اکتبر برابر با ۳۰ مهرماه از گوشی اکسدوس مبتنی بر فناوری بلاک‌چین به‌صورت رسمی رونمایی می‌کند.
تبلیغات

اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷، شرکت HTC به‌صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد گوشی هوشمند اندرویدی اکسدوس مبتنی بر فناوری بلاک چین را توسعه دهد و در آینده‌‌ی نزدیک نیز شبکه‌ی بلاک‌چین اختصاصی خود را راه‌اندازی کند.

اکنون ماه‌ها است که اچ‌تی‌سی روی پروژه‌ی گوشی اکسدوس مبتنی بر فناوری بلاک‌چین کار می‌کند. در طول مدت زمانی که این شرکت در حال توسعه‌ی گوشی اکسدوس است، خبرهای مختصری در مورد آن منتشر شده است؛ ولی ظاهرا همه‌چیز در مورد گوشی اکسدوس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. توسعه‌ی گوشی هوشمند اکسدوس مبتنی بر فناوری بلاک‌چین از سوی HTC، ریسک خطرناکی برای این شرکت بحران‌زده تلقی می‌شود. ظاهرا براساس آنچه پیشتر گفته شد توسعه‌ی گوشی مبتنی بر بلاک‌ چین اکسدوس، ریسکی است که اچ‌تی‌سی باید به آن بها دهد

اچ تی سی اکسدوس

براساس آخرین خبرها، انتظارها به‌پایان رسیده ‌است و  خوشبختانه، دیگر لازم نیست که بیش از این صبر کنیم. گوشی هوشمند Exodus مبتنی بر فناوری بلاک‌چین به‌زودی معرفی می‌شود. پیشتر اچ‌تی‌سی وعده داده بود که گوشی اکسدوس را پاییز سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌کند. براساس اعلام شرکت از طریق حساب کاربری جدید HTC Exodus در اینستاگرام، انتظار می‌رود که در تاریخ ۲۲ اکتبر برابر با ۳۰ مهرماه، گوشی هوشمند اکسدوس اچ‌تی‌سی به‌صورت رسمی معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات