فیسبوک با هوش مصنوعی مسنجر در انتخاب فیلم به شما کمک می‌کند

دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن مسنجر فیسبوک به دستیاری با هوش مصنوعی‌ موسوم به M مجهز شده است که می‌تواند در انتخاب فیلم به شما کمک کند.
تبلیغات

سال ۲۰۱۵، فیسبوک دستیاری مبتنی بر هوش مصنوعی به نام M معرفی کرد که برنامه‌های مختلفی برای آن در نظر گرفته است. با اینکه هنوز این دستیار به‌صورت کامل برای کاربران منتشر نشده است، این کمپانی همچنان قابلیت‌های جدیدی از آن رونمایی می‌کند تا بتواند تجربه‌ای جذاب در اختیار کاربران قرار دهد و انجام کارها به‌واسطه‌ی آن را ساده‌تر کند. از امروز کاربران آمریکایی می‌توانند هنگام کار با اپلیکیشن پیام‌رسان فیسبوک، سه پیشنهاد جدید دریافت کنند.

ابتدا باید به پیشنهادات مربوط به تصاویر متحرک (GIF) اشاره کنیم. اگر در گروهی عضو هستید یا در مکالمه‌ی خصوصی با مخاطبان خود شرکت کنید، با وارد کردن عبارات مرسومی چون «I Love You» یا «Thanks»، ابزار انتخاب تصویر متحرک ظاهر می‌شود و به‌صورت خودکار GIF-هایی را نشان می‌دهد که با عبارت شما متناسب هستند. این ویژگی می‌تواند جذاب باشد.

پیشنهاد‌های دستیار M می‌توانند برای پاسخ‌گویی سریع نیز کاربردی باشند. اگر در گفتگوی تک‌به‌تک، سؤالی بپرسید که پاسخ آن مستقیما بله یا خیر باشد، دستیار فیسبوک سریعا پاسخ yes، no یا I think so ارائه می‌کند. این سیستم زمانی مفید است که بخواهید اقدامی انجام دهید و امکان تشخیص زمان واقعی برای نگاه کردن به گوشی نداشته باشید.

اما گزینه‌ی آخر به پیشنهادات M برای افزونه‌ی جدید Fandango برمی‌گردد. اگر در یک گفتگوی خصوصی، شخصی به شما پیشنهاد تماشای فیلمی بدهد، دستیار M کمک می‌کند افزونه‌ی چت را باز کنید تا فیلم مورد نظر را بیابید، تریلر یا زمان اکران آن را مشاهده کنید و با زدن یک دکمه به‌راحتی به فضای گفتگو برگردید.

همچنین این امکان وجود دارد که مستقیما از داخل اپلیکیشن مسنجر، بلیت خود را خریداری کنید. دستیار M با هوش مصنوعی کار می‌کند؛ بنابراین بیش از این موارد می‌توانید از ویژگی‌های آن استفاده کنید تا این دستیار بیش از پیش به شما کمک کند. اگر از پیشنهاد تصاویر متحرک خسته شدید، می‌توانید به‌سادگی این سرویس را غیر فعال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات