وبگرد: اطلاعات بیشتری از شرکت های بزرگ دنیا بدست آورید

یک‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در طول روز نام شرکت‌های بزرگ زیادی را می‌شنویم و با بسیاری از محصولات و خدمات آن‌ها آشنا هستیم اما اگر بخواهیم تنها دو خط درباره آن‌ها توضیح بدهیم، به احتمال زیاد با مشکل مواجه می‌شویم. راه حل پیدا کردن اطلاعات بیشتر درباره شرکت‌هایی است که دوست داریم درباره‌ی آنها بیشتر بدانیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت‌های بزرگی مانند فیسبوک، گوگل، اپل، سامسونگ و ده‌ها شرکت دیگری که چه در زمینه تکنولوژی و چه در زمینه‌های دیگر شنیده‌ایم، همگی از راز و رمز‌های زیادی در پشت پرده برخوردارند که بسیاری از آن‌ها را نمی‌دانیم.

company

برای مثال فیسبوک، اپل و گوگل چند کارمند دارند؟ مقر اصلی آن‌ها در کدام خیابان ایالت آمریکا قرار گرفته است! و چندین کارمند را در اختیار دارند؟ به صورت ماهانه چقدر فروش یا درآمد دارند و چقدر از آن را حقوق می‌دهند. 

برای مثال امید کردستانی در زمانی که در آلفابت کار می‌کرد چه مقدار حقوق می‌گرفت، چه سمتی داشت و داستان زندگی وی به چه صورت بوده است. بنابراین درباره مدیر عامل‌های شرکت‌های بزرگ نیز می‌توانید اطلاعات بسیار خوب و زیادی را بدست آورید. 

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری از شرکت‌های مختلف فعال در دنیا داشته باشید و درباره کمپانی‌های مورد علاقه خود نیز بیشتر بدانید، وب‌سایت FindTheCompany این کار را بسیار ساده کرده است.

برای استفاده از این وبسایت به http://www.findthecompany.com مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات