ساعت هوشمند Unicorn با قابلیت‌های متعدد و قیمت بسیار ارزان معرفی شد

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ساعت Itel Unicorn از نمای جلو پس زمینه مشکی
یونیکورن، جدیدترین ساعت هوشمند ایتل، قابلیت‌های متعددی دارد و می‌توان از آن به‌عنوان گردن‌بند استفاده کرد.
تبلیغات

براساس گزارش 91Mobiles،‌ شرکت چینی ایتل (Itel) ساعت هوشمند یونیکورن را وارد بازار هند کرده است. گجت پوشیدنی جدید ایتل باوجود قیمت مقرون‌به‌صرفه‌اش، ظاهری بسیار جذاب دارد.

ساعت هوشمند یونیکورن به صفحه‌نمایش اولد با حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت مجهز است و از قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن پشتیبانی می‌کند. پنل این ساعت هوشمند بیش از ۲۰۰ واچ‌فیس را به کاربران ارائه می‌دهد.

ساعت Itel Unicorn در حالت گردنبند
Itel

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های ساعت جدید ایتل، آویز آن است که به کاربران امکان می‌دهد ساعت هوشمند خود را به‌‌عنوان گردن‌بند استفاده کنند.

باتری ساعت یونیکورن می‌تواند شارژدهی را تا هفت روز استفاده‌ی مداوم و ۱۵ روز در حالت استندبای تضمین کند. اگر باتری این ساعت هوشمند ۳۰ دقیقه در حالت شارژ قرار بگیرد، تا ۸۰ درصد شارژ خواهد شد.

بدنه‌ی ساعت هوشمند یونیکورن، فلزی است و در رنگ‌های مشکی براق و طلایی عرضه می‌شود. ساعت هوشمند Unicorn دارای استاندارد IP68 است که نشان می‌دهد این گجت پوشیدنی در برابر آب و گردوغبار مقاوم عمل خواهد کرد. این دستگاه از دستیارهای صوتی هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند.

جدیدترین ساعت هوشمند ایتل در بخش سلامتی دارای قابلیت نظارت بر چرخه‌‌ی قاعدگی، ردیاب ضربان قلب، سنسور اندازه‌گیری اکسیژن خون،‌ نظارت بر میزان مصرف آب و یادآور اعلان‌های ازدست‌رفته است.

قیمت ساعت هوشمند جدید ایتل ۲٬۸۹۹ روپیه (تقریباً معادل ۳۵ دلار آمریکا) است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات