ساعت خوش‌قیمت «اوراکل» نمایشگر بزرگ، طراحی جذاب و تماس بلوتوثی دارد

سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند فایر بولت اوراکل
ساعت هوشمند فایر بولت اوراکل با سیستم عامل اندروید، صفحه نمایش ۱٫۹۶ اینچ و تماس بلوتوثی رونمایی شد.
تبلیغات

برند هندی فایر بولت از ساعت هوشمند جدیدی به نام اوراکل رونمایی کرد. اوراکل به کاربران اجازه‌ می‌دهد برنامه‌های اندرویدی را از گوگل‌‌ پلی دانلود کنند. این ساعت همانند فایر بولت دریم با سیستم‌عامل اندروید ۸٫۱ عرضه می‌شود و اساساً یک گوشی هوشمند کوچک است.

ساعت هوشمند فایر بولت اوراکل

اوراکل مانند اپل واچ طراحی مربعی دارد و دارای دکمه‌ی چرخان و یک دکمه‌ی فشاری برای سهولت استفاده است. بندهای نسبتاً متنوعی برای این ساعت ارائه شده است که شامل جین، سیلیکون، اقیانوسی و فلزی می‌شود.

ساعت هوشمند فایر بولت اوراکل

اوراکل صفحه‌نمایش ۱٫۹۶ اینچ با وضوح HD و ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و جی‌پی‌اس و وای‌فای دارد. کاربر با استفاده از گوگل‌سوئیت به راحتی به برنامه‌های مختلفی دسترسی خواهد داشت.

ساعت هوشمند فایر بولت اوراکل

انرژی اوراکل توسط باتری ۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود. برند هندی ادعا می‌کند این باتری در استفاده‌های سبک تا ۳۶ ساعت می‌تواند دوام بیاورد و در استفاده‌های سنگین تا ۸ ساعت شارژدهی خواهد داشت.

برای کسانی که به سلامتی و تناسب‌ اندام اهمیت می‌دهند، اوراکل با ارائه‌ی هلث‌سوئیت نیازشان را برطرف می‌کند. نظارت بر ضربان قلب و حالت‌های مختلف ورزشی به عنوان بخشی از فایر بولت هلث سوئیت ارائه می‌شوند.

فایر بولت اوراکل در رنگ‌های سیاه کروم و دودی عرضه خواهد شد. قیمت ساعت هوشمند مورد بحث ۴٬۹۹۹ روپیه (حدود ۶۰ دلار) است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات