ساعت هوشمند سرفیس: مایکروسافت در حال آزمایش یک ساعت هوشمند شفاف آلومینیومی است

دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
پیش تر اطلاعاتی بدست آمده بود که نشان می‌داد مایکروسافت وظیفه طراحی ساعت هوشمند خود را به تیم سرفیس واگذار کرده است. حال یک منبع نزدیک به غول نرم‌افزاری دنیا اعلام کرده که نمونه اولیه از ساعت هوشمند سرفیس به واقعیت نزدیک شده است و احتمالاً به‌زودی نهایی می‌شود.
تبلیغات

گزارش شده که مایکروسافت ابتدا چندین نمونه از ساعت هوشمند که توسط تیم ایکس باکس طراحی شده را مورد ارزیابی قرار داده است اما حالا هر دو تیم سرفیس وایکس باکس بصورت مشترک در حال کار روی ساعت هوشمند مایکروسافت هستند.

اگر بخاطر داشته باشید چندی پیش یک نمونه اولیه از ساعت هوشمند با کانکتور تبلت سرفیس مشاهده شده بود، همچنین اطلاعات مربوط به سفارش مایکروسافت به تولیدکنندگان برای یک صفحه‌نمایش 1.5 اینچی فاش شده بود. حال AmongTech گزارش کرده که نمونه اولیه ساعت هوشمند مایکروسافت در رنگ‌های قرمز، آبی، زرد، مشکی، سفید و خاکستری آماده شده است. همچنین گزارش شده که بند این ساعت قابل جدا شدن است و کاربر می‌تواند از بندهای رنگی و متفاوت در آن استفاده کند. این منبع در ادامه گزارش خود گفته که نمونه اولیه از ساعت سرفیس از جنس خاصی از آلومینیوم ساخته شده، آلومینومی که گفته می‌شود شفاف است! این آلومینیوم سه برابر مقاوم‌تر از شیشه‌های نشکن امروزی است.

ارتباط بخش‌های سخت‌افزاری ایکس باکس و سرفیس نزدیک‌تر شد

همچنین متوجه شده‌ایم که مایکروسافت در حال آزمایش نوع خاصی از سیستم‌عامل ویندوز 8 برای این ساعت هوشمند است که تمرکز در آن بر یکپارچگی با دیگر ابزارهای مبتنی بر ویندوز است.

ساعت هوشمند مایکروسافت دارای 6 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است و از شبکه مخابراتی LTE نیز پشتیبانی می‌کند. این ساعت به خوبی قادر به برقراری ارتباط با سرویس‌های ابری است و ابزارهایی برای کنترل موزیک یا نمایش اعلانیه‌های دارد. اما هنوز دقیقاً مشخص نیست که ساعت هوشمند مایکروسافت آیا به‌طور کامل با تبلت‌های سرفیس و تلفن‌های ویندوز فونی ارتباط خواهد داشت یا خیر؟

به‌دنبال تغییرات سازمانی اخیر مایکروسافت، توسعه ساعت هوشمند این شرکت نیز با همکاری دو بخش سرفیس و ایکس باکس دنبال می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات