عینک اسپیکردار ۲۰۲۴ شیائومی فقط ۳٫۵ میلیون قیمت دارد

دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
عینک هوشمند Mijia شیائومی ازنمای جلو
شیائومی عینک جدیدی رونمایی کرده است که ۳٫۵ میلیون تومان قیمت دارد و با فناوری‌های پیشرفته‌ی صوتی عرضه می‌شود.
تبلیغات

شیائومی جدیدترین عینک خود به‌ نام Mijia را امروز در چین معرفی کرد. این عینک به طور یکپارچه قابلیت‌های صوتی را با ظاهری جذاب ارائه می‌دهد.

عینک صوتی هوشمند میجیا با ۶ قاب قابل تعویض دردسترس قرار می‌گیرد. شیشه‌ی عینک را می‌توان مطابق با شماره‌چشم هر شخص، سفارش داد.

مدل‌های عینک هوشمند Mijia شیائومی

میجیا از فناوری القای بدون تماس برای رساندن صدا به گوش استفاده می‌کند. در داخل این عینک اسپیکرهای اولتراسونیک قرار دارند که تجربه‌ی صوتی واضح و فراگیر ارائه می‌دهند.

شیائومی برای جلوگیری از نشت صدا حین تماس قابلیتی ویژه طراحی کرده است. افزون‌بر این، کاهش نویز تماس، کیفیت ارتباطی مطلوب را تضمین می‌کند.

تراشه‌داخل دسته‌ی عینک هوشمند Mijia شیائومی

عینک جدید شیائومی تا ۱۰ ساعت پخش موسیقی، ۷ ساعت مکالمه، ۲۴ ساعت استفاده‌ی عادی و بیش از ۱۱ روز در حالت آماده‌به‌کار شارژدهی دارد و به‌وسیله‌ی یک پین مغناطیسی روی دسته‌ی عینک شارژ می‌شود.

میجیا ۳۷٫۷ گرم وزن دارد و دارای ویژگی‌های ارگونومیک مانند پدهای بینی قابل تنظیم و یک لولای جداشدنی است. به‌کمک فناوری تشخیص هوشمند، هنگام برداشتن عینک پخش موسیقی به شکل خودکار متوقف می‌شود.

دسته‌ی عینک از کنترل‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا کارهایی مانند پخش یا توقف موسیقی، تنظیم صدا، تغییر آهنگ‌ها و موارد دیگر را انجام دهند. می‌توان از طریق دستیارهای صوتی سازگار، با عینک تعامل داشت.

عینک جدید شیائومی میجیا از ۲۷ مارس تا ۱۰ آوریل (۸ تا ۲۲ فروردین) با قیمت ۴۵۹ یوان (حدود ۶۳ دلار) عرضه می‌شود و پس از آن تاریخ با قیمت ۵۹۹ یوان (حدود ۸۳ دلار) به‌فروش می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات