ساعت هوشمند آنر واچ GS 4 با نمایشگر اولد و طراحی دایره‌ای عرضه شد

سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند آنر GS 4 در سه رنگ صدفی، مشکی و بژ
آنر واچ GS 4 با نمایشگر دایره‌ای، شارژدهی ۱۴ روزه و پشتیبانی از قابلیت‌های سلامتی معرفی شد.
تبلیغات

آنر در رویداد جدید خود در کنار دو موبایل از ساعت‌ هوشمند آنر واچ GS 4 و مچ‌بند آنر بند ۹ رونمایی کرد.

بر‌اساس بیانیه‌ی رسمی آنر در ویبو، ساعت هوشمند آنر واچ GS 4 دارای ابعاد ۴۶ میلی‌متری و نمایشگر دایره‌ای ۱٫۴۳ اینچی اولد (با نام تجاری AMOLED) با وضوح ۴۶۶‌ در ۴۶۶ پیکسل است. این ساعت هوشمند در سه رنگ Starry Sky Exploration و Galaxy Shuttle و Jasper Astrolabe عرضه می‌شود.

ساعت هوشمند آنر واچ GS 4 از سیستم‌عامل RTOS و بلوتوث ۵ برای اتصال به گوشی آیفون و دستگاه‌های اندرویدی بهره می‌برد و قابلیت تماس بلوتوثی با میکروفون و بلندگوی داخلی و کنترل موسیقی را دارد.

امکانات سلامتی و قابلیت‌های اتصالی ساعت هوشمند آنر واچ GS 4

از دیگر ویژگی‌های جدیدترین ساعت هوشمند آنر می‌توان به حسگر نوری سنجش ضربان قلب، حسگر فشار هوا و ژیروسکوپ اشاره کرد که ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و چرخه‌ی خواب را ردیابی می‌کنند.

علاوه بر این، ساعت هوشمند آنر واچ GS 4 بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی مختلف را پشتیبانی می‌کند و با بهره‌مندی از GPS داخلی، گام‌های روزانه و فعالیت‌های فیزیکی مانند دویدن و دوچرخه‌سواری را ردیابی می‌کند.

ساعت هوشمند آنر واچ GS 4 با یک‌بار شارژ تا دو هفته عمر باتری دارد و شارژ مجدد آن به‌طور کامل تنها ۶۰ دقیقه طول می‌کشد. ساعت هوشمند مورد بحث قابلیت پرداخت از طریق NFC و گواهی 5ATM (مقاومت دربرابر آب تا عمق ۵۰ متر) را دارد.

ساعت هوشمند آنر واچ GS 4 نسخه‌ی Starry Sky Exploration با قیمت ۹۹۹ یوان (۱۳۸ دلار) در دسترس قرار دارد، در حالی که قیمت ساعت هوشمند آنر در دو نسخه‌ی دیگر ۱۱۹۹ یوان (۱۶۶ دلار) است.

پیش‌فروش جدیدترین ساعت هوشمند آنر در چین آغاز شده است. هنوز اطلاعاتی در‌مورد قیمت و زمان عرضه‌‌ی جهانی این ساعت هوشمند وجود ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات