ساعت اقتصادی آنر با نمایشگر اولد و شارژدهی ۱۲ روزه رونمایی شد

جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
چند ساعت هوشمند آنر Honor choice با واچ فیس های مختلف
ساعت هوشمند جدید آنر مجهز به نمایشگر اولد است و با یک‌بار شارژ کامل تا ۱۲ روز دوام می‌آورد.
تبلیغات

در رویداد رونمایی از گوشی آنر مدل X9b در هند، ساعت هوشمند آنر و هندزفری جدید این شرکت با برند Honor Choice نیز معرفی شدند.

نمایشگر ساعت هوشمند آنر honor choice سفید از نزدیک

ساعت جدید آنر در بازار هند با نام Honor Choice و در دیگر کشورها با نام Honor Choice Haylou عرضه می‌شود. هایلو نام‌ تجاری شناخته‌شده‌ای در زمینه‌ی گجت‌های پوشیدنی و یکی از محصولات مدل ری‌برند ساعت هوشمند وان پلاس Nord است.

طبق گفته‌ی آنر، ساعت هوشمند Honor Choice صفحه‌نمایش OLED مستطیلی‌شکل شبیه به اپل واچ با ابعاد ۱٫۹۵ اینچ و لبه‌ی خمیده دارد. وضوح نمایشگر ۵۰۲×۴۱۰ پیکسل با تراکم ۳۳۲ پیکسل‌براینچ (PPI) است و نرخ نوسازی آن به ۶۰ هرتز و شدت‌ روشنایی‌اش به ۵۵۰ نیت می‌رسد.

ساعت های هوشمند آنر honor choice در سه رنگ مختلف در حال نمایش ویژگی سلامتی

اسمارت‌ واچ جدید آنر می‌تواند از طریق ورودی لمسی و دکمه‌ی چرخان کنترل شود. این ساعت هوشمند گزینه‌های متنوعی برای واچ‌فیس‌ در اختیار کاربران قرار می‌دهد و ۱۲۰ حالت ورزشی مختلف را پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر این، به‌لطف بهره‌مندی از سامانه‌ی GNSS، موقعیت‌یابی دقیقی را انجام می‌دهد.

رنگ بندهای ساعت هوشمند آنر honor choice

ویژگی‌های سلامت‌محور جزو قابلیت‌های اصلی بهترین ساعت‌ های هوشمند هستند و Honor Choice نیز برخی از این نوع قابلیت‌ها مانند نظارت‌بر ضربان قلب، پایش خواب و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون را دارد. همچنین با ابزارهایی نظیر ماشین‌حساب، قطب‌نما و یادداشت صوتی عرضه می‌شود.

پشتیبانی از تماس بلوتوثی که به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین ویژگی‌ها در بین مصرف‌کنندگان شناخته می‌شود، در ساعت Honor Choice وجود دارد. گفته می‌شود که این محصول با یک‌بار شارژ کامل می‌تواند ۱۲ روز روشن باقی بماند.

قیمت اسمارت واچ Honor Choice در هند ۶,۴۹۹ روپیه (حدود ۸۰ دلار) است؛ اما برای مدت محدودی، خرید ساعت هوشمند آنر با ۵,۹۹۹ روپیه (حدود ۷۰ دلار) امکان‌پذیر شده و در رنگ‌های سیاه یا سفید قابل خریداری است و از ۲۴ فوریه (۶ اسفند) دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات