شیائومی برای عرضه می بند ۹ آماده می‌شود

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
نمایشگر اسمارت بند ۸ شیائومی
شیائومی می بند ۹ در چند دیتابیس رؤیت شده است و این یعنی در آینده‌ای نزدیک رونمایی می‌شود.
تبلیغات

شیائومی در‌ حال آماده‌ شدن برای رونمایی می بند ۹ و می بند ۹ مدل NFC برای جایگزینی با سری می بند ۸ است. شیائومی دستبند هوشمند سری هشتم خود را در سال ۲۰۲۳ عرضه کرد.

جزئیات در مورد نسل جدید مچ بند هوشمند شیائومی هنوز محدود است. به گزارش تک‌اوت‌لوک، دو شماره‌مدل M2345B1 و M2346B1 گواهی دریافت می‌کنند و این یعنی که احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شوند. ظاهراً این شماره‌مدل‌ها به می بند ۹ و می بند ۹ مدل NFC ارتباط دارند.

گواهی NFC برای دو مدل از می بند ۹

بند ۸ شیائومی به‌دلیل طراحی و قابلیت‌هایش بسیار محبوب شده است. این مچ‌بند هوشمند از پنل ۱٫۶ اینچی اولد (از نوع امولد) و قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن بهره می‌برد و تا عمق ۵۰ متری دربرابر نفوذ آب مقاومت می‌کند.

از قابلیت‌‌های بند ۸ می‌توان به نظارت بر ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، الگوهای خواب و حتی سطح استرس اشاره کرد. این بند بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی را ردیابی می‌کند، عمر باتری طولانی‌ای دارد و اگر از قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن استفاده نکنید، با یک بار شارژ تا ۱۶ روز دوام می‌آورد.

شیائومی بند ۸ سال گذشته گذشته در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) عرضه شد. می‌توان انتظار داشت که سری می بند ۹، ماه آینده رونمایی شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات