ساعت فوق مقاوم کاسیو با قطب‌نما و پنل خورشیدی رونمایی شد

شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
ساعت کاسیو پروترک در رنگ‌های سرمه‌ای و بژ
ساعت فوق مقاوم جدید کاسیو با پنل خورشیدی و قابلیت‌های محیطی هیجان‌انگیز معرفی شد.
تبلیغات

برند کاسیو با معرفی دو ساعت جدید PRG-340SC-2 و PRG-340SC-5، محصولات سری Pro Trek خود را برای افرادی که عاشق وقت‌ گذراندن در طبیعت و فضای باز هستند، در دسترس قرار داده است.

ساعت‌های جدید کاسیو در رنگ‌های سرمه‌ای و بژ برای کمک به کاربران در جهت‌یابی و نظارت بر شرایط محیطی با قابلیت‌هایی از جمله قطب‌نمای دیجیتال، فشارسنج، ارتفاع‌سنج و دماسنج طراحی شده‌اند.

ساعت کاسیو پروترک در دو رنگ سرمه‌ای و بژ
نمای ساعت کاسیو پروترک روی سنگ

علاوه‌براین، ساعت‌های مچی جدید کاسیو به نمایشگر LCD دو لایه مجهزند که انواع اطلاعات را به‌طور همزمان نمایش می‌دهد. این دستگاه دارای نور پس‌زمینه‌ی LED برای مشاهده‌ی آسان در تاریکی است.

ساعت کاسیو پروترک
ساعت کاسیو پروترک
ساعت کاسیو پروترک
ساعت کاسیو پروترک

مهم‌ترین ویژگی ساعت‌های جدید کاسیو، سازگاری آن‌ها با محیط زیست است. بند این ساعت‌‌ها از رزین بازیافتی باقی‌مانده از تولیدات کاسیو ساخته شده و سایر قسمت‌های ساعت نیز از رزین زیستی استفاده می‌کنند که برای محیط زیست خطر کمتری دارد. این رویکرد نه‌تنها ضایعات را کاهش می‌دهد، بلکه با ایجاد یک طراحی خالدار، ظاهری منحصر‌به‌فرد به ساعت می‌بخشد.

هر دو مدل ساعت‌‌های Pro Trek با انرژی خورشیدی کار می‌کنند و تا عمق ۱۰۰ متر در آب مقاومت دارند. این ساعت‌ها همچنین برای عملکرد در دماهای پایین تا منفی ۱۰ درجه‌ی سانتی‌گراد طراحی شده‌اند.

نمای ساعت کاسیو پروترک روی مچ دست
نمای ساعت کاسیو پروترک روی مچ دست

ساعت‌های ۲۰۲۴ کاسیو وزن بسیار سبکی دارند. این دستگاه‌ها با وزن فقط ۶۰ گرم، استفاده را برای کاربران در تمام طول روز و در هر ماجراجویی آسان می‌کنند.

قیمت ساعت هوشمند جدید کاسیو ۲۵۰ دلار است و درحال‌حاضر برای پیش‌سفارش در آمازون دردسترس قرار دارد. ارسال این محصول از ۱ آوریل ۲۰۲۴ (۱۳ فروردین ۱۴۰۳) آغاز می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات