سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه گلکسی فیت ۳ در آمریکا ندارد

یک‌شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
رنگ بندی گلکسی فیت ۳ سامسونگ / Galaxy Fit 3 نمای جلو
سامسونگ تأیید کرد که مچ‌بند هوشمند گلکسی فیت ۳ در ایالات متحده عرضه نمی‌شود.
تبلیغات

به‌گزارش اندروید سنترال، سامسونگ تأیید کرده است که مچ‌بند هوشمند گلکسی فیت ۳ برای خرید در ایالات متحده در‌دسترس نخواهد بود و این تصمیم بر‌اساس ترند بازار و نیازهای خاص هر منطقه گرفته شده است.

نسل سوم سامسونگ گلکسی فیت در بازارهای منتخب اروپا، آسیا، آمریکای‌جنوبی و بعداً در کره‌جنوبی عرضه خواهد شد. سامسونگ ظرفیت‌های بیشتری را برای گلکسی فیت ۳ در این مناطق می‌بیند.

غول فناوری کره‌ای معتقد است که هزینه‌های مربوط به عرضه‌ی مچ‌بند هوشمند جدیدش در ایالات متحده (شامل بازاریابی و توزیع و پشتیبانی نرم‌افزاری) توجیه‌پذیر نیست. این تصمیم با ترند فعلی بازار پوشیدنی‌ها در سطح جهانی نیز مطابقت دارد. در سال‌های اخیر، فروش پوشیدنی‌ها‌ی تناسب‌اندام کاهش یافته است.

به‌گزارش مؤسسه‌ی تحقیقاتی کانالیس، مصرف‌کنندگان بیشتر به ساعت‌های هوشمندی علاقه‌مند هستند که ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند ارتباطات و پشتیبانی از برنامه‌ها و نظارت بر سلامت را ارائه می‌دهند.

بازار پوشیدنی‌ها‌ی ایالات متحده بسیار رقابتی است و برندهای معتبری برای جلب‌توجه مصرف‌کننده رقابت می‌کنند. سامسونگ پوشیدنی‌های خود را معمولاً به‌عنوان محصول پریمیوم عرضه می‌کند و قیمت ارزان‌تر مچ‌بندهای تناسب‌اندام معمولی ممکن است استراتژی فروش آن را دچار مشکل کند.

مچ‌ بند سامسونگ گلکسی فیت ۳ به صفحه نمایش ۱٫۶ اینچی اولد مستطیلی با قاب آلومینیومی و یک دکمه‌ی فیزیکی در سمت راست مجهز است. این دستگاه استاندارد IP68 را نیز دریافت کرده است و تا عمق ۵۰ متری دربرابر آب مقاومت می‌کند.

سامسونگ گلکسی فیت ۳ می‌تواند ضربان قلب و سطح اکسیژن خون و استرس را اندازه‌گیری و بر بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی نظارت کند.

سامسونگ ادعا می‌کند باتری ۲۰۸ میلی‌آمپر‌ساعتی مچ‌بندش تا ۱۳ روز دوام می‌آورد. گلکسی فیت ۳ از ۱۶ مگابایت رم و ۲۵۶ مگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

قیمت مچ بند هوشمند جدید سامسونگ اعلام نشده‌ است. با‌توجه‌به مشخصات، گلکسی فیت ۳ می‌تواند یکی از بهترین مچ بند ها در بازار باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

تبلیغات