ساعت گارمین فوررانر ۱۶۵ با طراحی جذاب و قابلیت‌های متنوع لو رفت

پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ساعت گارمین فوررانر ۱۶۵ روی مچ دست
تصاویر فاش‌شده از گارمین فوررانر ۱۶۵ نشان می‌دهند که این ساعت طراحی زیباتری نسبت به نسل‌ قبل دارد.
تبلیغات

ساعت هوشمند گارمین Forerunner 55 حدود سه سال پیش وارد بازار شد و اکنون نوبت به نسل جدید آن یعنی ساعت هوشمند گارمین Forerunner 165 رسیده است. قابلیت‌های این ساعت هوشمند در آستانه‌ی رونمایی رسمی، فاش شد.

بر اساس ادعای 91Mobiles، گارمین Forerunner 165 در رنگ‌های سیاه، سفید و فیروزه‌ای با نمایشگر بزرگ‌تر از قبل عرضه خواهد شد.

جدیدترین ساعت هوشمند گارمین طوری‌ طراحی ‌شده است که حجم کمتری را اشغال می‌کند، بسیار به‌روزتر است و حاشیه‌های باریک‌تری دارد. همه‌ی این ویژگی‌ها باعث می‌شوند این ساعت هوشمند زیباتر از نسل‌های پیشین خود به‌نظر برسد.

ساعت گارمین فوررانر ۱۶۵ با رنگ مشکی
ساعت هوشمند گارمین فوررانر ۱۶۵ در رنگ‌های مشکی و سفید
ساعت هوشمند گارمین فوررانر ۱۶۵ در رنگ سفید

گارمین بیشتر با ساعت‌های هوشمند ورزشی شناخته می‌شود و برای جلب رضایت خریداران، دکمه‌ی Run را از نو طراحی کرده است. این دکمه مخصوص کسانی است که به دویدن علاقه دارند.

گارمین Forerunner 165 در دو مدل استاندارد و Forerunner 165 Music عرضه خواهد شد. قیمت ساعت هوشمند گارمین در مدل استاندارد ۲۷۹ یورو (۲۹۹ دلار) خواهد بود. گفته می‌شود قیمت اسمارت واچ مورد بحث در مدل Music با فضای ذخیره‌سازی ۴ گیگابایتی برای پخش موسیقی و اتصال وای‌فای به ۳۲۹ یورو (۳۵۳ دلار) می‌رسد.

ساعت هوشمند گارمین Forerunner 165 مجهز به نمایشگر ۱٫۲ اینچی اولد با وضوح ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل است. این ساعت هوشمند از حسگر Elevate V4 PPG برای ردیابی ضربان قلب، ارتفاع‌سنج و فشارسنج بهره می‌برد. عمر باتری این ساعت هوشمند حدود ۱۱ روز است که نسبت‌به مدل‌های قبلی ضعیف‌تر محسوب می‌شود.

بند‌ گارمین فوررانر ۱۶۵ حدود ۲۰ میلی‌متر است که به‌راحتی باز می‌شود و از لحاظ ابعاد در بین بند ساعت‌های Forerunner 265 و 265S قرار می‌گیرد. این ویژگی، ساعت هوشمند گارمین فوررانر ۱۶۵ را به گزینه‌ای مناسب برای همه‌ی افراد تبدیل می‌کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات