بازگردانی ویژن پرو به اپل شروع شد؛ منتقدان: «کار با هدست آزاردهنده است»

پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
نمای نزدیک از اپل ویژن پرو روی صورت
عده‌ای از خریداران ویژن پرو ضمن انتقاد از هدست واقعیت ترکیبی مورد بحث، آن را به اپل پس دادند.
تبلیغات

بیشتر کسانی که هدست واقعیت مجازی اپل را خریدارای می‌کنند، انتظار دارند که با محصولی بی‌نقص روبه‌رو شوند؛ اما برخی از کاربران ویژن پرو در حال پس دادن این دستگاه به اپل هستند.

طبق اطلاعات منتشر شده در ردیت، برخی از کاربران ضمن اعلام پس‌دادن ویژن پرو، معتقدند که کار کردن با این هدست آزاردهنده است و ممکن است به سردرد یا بیماری‌های حرکتی منجر شود. عده‌ای دیگر قیمت ویژن پرو را دلیل پس دادن این دستگاه عنوان کرده‌اند.

برخی از اینفلوئنسر‌ها نیز بیان کردند که ویژن پرو را فقط برای انتشار ویژگی‌هایش در شبکه‌های اجتماعی خریدارای کرده بودند و پس از اتمام کار خود آن را به اپل پس می‌دهند. از طرفی، تعداد زیادی از کاربران ویژن پرو می‌گویند که هدست واقعیت مجازی اپل محصولی ناقص است و هنوز برای آن‌‌ها مناسب نیست.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، ضمن انتقاد از هدست اپل، هدست واقعیت مجازی متا مدل کوئست ۳ را محصولی بهتر و کاربردی‌تر می‌داند؛ اما زاکربرگ مزیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ویژن پرو را نادیده گرفته است.

بعضی از اعضای تیمی که روی ویژن پرو کار می‌کنند معتقدند که دستگاه مورد بحث همچنان به تغییرات زیادی نیاز دارد و پس از چهار نسل به تکامل می‌رسد.

قیمت هدست واقعیت مجازی اپل از ۳٬۵۰۰ دلار آغاز می‌شود و قرار است در حوزه‌ی «رایانش فضایی» تغییرات اساسی ایجاد کند. از تعداد کسانی که ویژن پرو را به اپل پس داده‌اند اطلاعات دقیقی دردسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات