مشکل عجیب اپل ویژن پرو: باز کردن برخی از اپ‌ها غیرممکن است

شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
اپل ویژن پرو / Apple Vision Pro از نمای جلو روی میز
هدست واقعیت ترکیبی اپل هنگام ورود به برخی اپلیکیشن‌ها با مشکل مواجه می‌شود.
تبلیغات

مارک گرمن، افشاگر و تحلیلگر خوش‌سابقه‌ی اپل، با انتشار پستی در ایکس می‌گوید اپل ویژن پرو در اسکن کد QR هنگام ورود به برخی اپلیکیشن‌ها با مشکل مواجه می‌شود.

ظاهراً هنگام باز کردن تعدادی از اپلیکیشن‌های متفرقه‌ی ویژن پرو، نیاز به اسکن کد QR است اما ویژن پرو نمی‌تواند این کار را انجام دهد. بدین ترتیب امکان استفاده از این اپلیکیشن‌ها وجود نخواهد داشت.

فعلاً مشخص نیست که مشکل یادشده مربوط به باگ‌ نرم‌افزاری هدست واقعیت مجازی اپل است یا اینکه مشکلی در سخت‌افزار آن وجود دارد.

پیش‌تر گزارشی منتشر شد مبنی‌بر اینکه قابلیت دیگر این هدست به نام EyeSight به‌درستی کار نمی‌کند. EyeSight ازجمله قابلیت‌هایی محسوب می‌شود که اپل از‌ آن به‌عنوان تمایز اصلی هدست واقعیت ترکیبی خود با محصولات رقیب یاد می‌کند؛ ویژگی جالبی که برای حفظ ارتباط چشمی کاربران ویژن پرو با اطرافیان در نظر گرفته شده است.

ویژن پرو محصول مهمی برای اپل محسوب می‌شود و اپل آن را به‌ اندازه‌ی رونمایی از اولین گوشی آیفون انقلابی توصیف می‌کند. قیمت هدست واقعیت مجازی اپل از ۳٬۵۰۰ دلار آغاز می‌شود که انتظار کاربران را بالا می‌برد و مشکلات این‌چنینی ممکن است روی محبوبیت آن تأثیر منفی بگذارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات