خرید اپل ویژن پرو نیازمند اسکن چهره با آیفون است

شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
هدست ویژن پرو اپل / Apple Vision Pro روی سر یک مرد جوان
کاربران هنگام خرید ویژن پرو باید از سیستم Face ID اپل برای اسکن‌ کردن چهره‌ی خودشان استفاده کنند.
تبلیغات

کمتر از یک هفته به عرضه‌ی رسمی هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو باقی مانده و کوپرتینویی‌ها با ارسال ایمیل، شرایط پیش‌فروش این محصول را به کاربران اعلام کرده‌اند. اپل ویژن پرو در ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ رونمایی شد و قیمت هدست واقعیت مجازی اپل ۳٬۴۹۹ دلار است.

اپل در ایمیلی که به کاربران برای پیش‌فروش ویژن پرو ارسال کرده است، اسکن چهره‌ی کاربر توسط گوشی آیفون یا آیپد را ضروری می‌داند. اپل می‌گوید که برای انتخاب اندازه‌ی بند مناسب با سر هر کاربر باید هنگام خرید محصول چهره‌ی خود را با سیستم Face ID اسکن کنند.

اپلیکیشن مخصوص اسکن چهره برای خرید هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو به‌زودی در اپ‌ استور در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ویژن پرو برای استفاده‌ی بدون عینک طراحی شده است، اما کاربران عینکی می‌توانند هنگام سفارش هدست واقعیت ترکیبی اپل به سؤال‌های اپل درمورد عینکی‌ بودن پاسخ دهند تا از شیشه‌ی طبی مخصوص ساخت شرکت زایس برای تماشای واضح و بدون مشکل ویژن پرو بهره‌مند شوند.

اپل برای کاربرانی که چشم‌هایشان ضعیف است، دستورالعمل پزشکی معتبر به‌منظور استفاده‌ی صحیح از هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو ارائه خواهد کرد.

اپل از دوم فوریه (۱۳ بهمن) امکان استفاده از هدست واقعیت ترکیبی مورد انتظار ویژن پرو را در فروشگاه‌های رسمی خود فراهم خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات