اپل با اعلام تاریخ عرضه ویژن پرو، نگاه‌ها را از لاس وگاس به کوپرتینو خیره کرد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
کارمند هندی اپل در حال توضیح قابلیت های ویژن پرو برای یک زن جوان
اپل ماه‌ها پس از رونمایی ویژن پرو، تاریخ عرضه‌ی اولین هدست واقعیت ترکیبی خود را اعلام کرد.
تبلیغات

اپل در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو روز ۲ فوریه‌ی ۲۰۲۴ (۱۳ بهمن ۱۴۰۲) روانه‌ی بازار ایالات متحده می‌شود. پیش‌فروش این محصول از تاریخ ۱۹ ژانویه‌ی ۲۰۲۴ (۲۹ دی ۱۴۰۲) به‌صورت رسمی آغاز خواهد شد.

بیانیه‌ی اپل در حالی منتشر می‌شود که نمایشگاه CES 2024 لاس وگاس در حال برگزاری است. اپل علاقه‌ای به شرکت در این نمایشگاه ندارد، اما تقریبا هر سال در بحبوحه‌ی CES خبر مهمی منتشر می‌کند تا سایه‌ی محصولاتش را بر این نمایشگاه بزرگ بیفکند.

تولیدکننده‌ی گوشی آیفون و لپ تاپ مک بوک همچنین اعلام کرده است که لنزهای عادی ویژن پرو ۹۹ دلار قیمت دارند و هزینه‌ی لنزهای طبی به ۱۴۹ دلار می‌رسد.

کانفیگ پایه‌ی ویژن پرو به ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است و به‌همراه بند Solo Knit و بند Dual Loop، قطعه‌ی مسدودکننده‌ی نور محیط، کاور، پارچه‌ی تمیزکننده، باتری، کابل شارژ USB-C و آداپتور USB-C در دسترس قرار می‌گیرد.

هدست واقعیت مجازی اپل در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC 2023) رونمایی شد. قیمت هدست واقعیت مجازی موردبحث به ۳٬۴۹۹ دلار می‌رسد. این محصول به نمایشگر 4K مجهز است و به کاربران امکان می‌دهد در بین حالت‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده جابه‌جا شوند.

ویژن پرو از دو پردازنده استفاده می‌کند، دوربین‌ها و حسگرهای پرتعداد دارد و به کاربر امکان می‌دهد بدون کنترلر مشغول ناوبری شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات