این ساعت ۱ میلیون تومانی بدنه فوق مقاوم و نمایشگر اولد دارد

سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند noise colorfit cadet با بند نظامی
هندی‌ها ساعت هوشمند جدیدی با بدنه‌ی مقاوم فلزی، نمایشگر اولد و ویژگی‌های سلامتی‌محور معرفی کرده‌اند.
تبلیغات

شرکت Noise به‌تازگی ساعت هوشمند خود موسوم‌به ColorFit Cadet را در بازار هند معرفی کرده که جدیدترین مدل اسمارت واچ با بدنه‌ی مقاوم این شرکت است.

ColorFit Cadet به صفحه‌نمایش ۱٫۷۸ اینچی OLED با شدت روشنایی ۶۰۰ نیت، وضوح ۳۶۶ در ۴۴۸ پیکسل، بیش از ۳۰۰ واچ‌فیس و پشتیبانی از نمایشگر همیشه‌روشن (Always-On) مجهز است. بدنه‌ی فلزی مقاومی نمایشگر ساعت را احاطه‌ کرده و بند آن طرح نظامی یا مشکی رنگ دارد.

ساعت هوشمند noise colorfit cadet با بند نظامی و تصویر هلیکوپتر

یک پیچ تنظیم و یک دکمه‌ در سمت راست، جزئیات قابل توجه دیگر طراحی ColorFit Cadet هستند. ساعت هوشمند مذکور با فناوری TruSync از قابلیت تماس بلوتوثی برخوردار است که امکان برقراری ارتباط بدون مشکل و کم‌مصرف را فراهم می‌کند.

ساعت هوشمند ColorFit Cadet توانایی پشتیبانی بیش از ۱۲۰ حالت ورزشی مانند شنا، دویدن، دوچرخه‌سواری و بدمینتون را دارد. شرکت Noise حسگرهای سلامتی‌محوری را در دستگاه پوشیدنی خود ارائه می‌دهد که نظارت مداوم بر ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون (SpO2)، الگوی خواب و ردگیری چرخه‌ی قاعدگی را فراهم می‌کند.

ویژگی‌های مهم دیگر اسمارت واچ مذکور شامل اعلان‌های هوشمند، ماشین‌حساب، کرنومتر، وضعیت آب‌و‌هوا، زنگ هشدار، حالت DND (مزاحم نشوید) و چند بازی داخلی است.

قیمت ساعت هوشمند ColorFit Cadet از ۶٬۹۹۹ روپیه (۸۴ دلار) در هند شروع می‌شود. با‌این‌حال، شرکت Noise ساعت هوشمند خودش را با برچسب قیمتی ۲٬۱۹۹ روپیه (حدود ۲۶ دلار معادل ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان) به‌مناسبت رونمایی ارائه کرده و صفحه‌ی محصول آن در آمازون فعال شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات