این ساعت کپی اپل واچ اولترا است؛ اما فقط یک میلیون تومان قیمت دارد

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند Enfit Neo Pro با بند نارنجی‌رنگ
ساعت هوشمند سری Enfit Neo با طراحی مشابه اپل واچ اولترا معرفی شد. این ساعت قابلیت‌هایی مثل تماس بلوتوثی و ردیابی سلامت دارد.
تبلیغات

برند اماراتی Endefo دو ساعت هوشمند جدید Enfit Neo و Enfit Neo Pro را در بازار هند معرفی کرده است. طراحی این ساعت‌ها از‌جمله رنگ‌بند‌ی آن‌ها شباهت زیادی به اپل واچ اولترا ۲ دارد. این ساعت‌های هوشمند تماس بلوتوثی و ویژگی‌های پیشرفته‌ی ردیابی سلامت و تناسب‌اندام را ارائه می‌دهد.

قیمت ساعت هوشمند Enfit Neo و Enfit Neo Pro به‌ترتیب ۸۴ و ۹۵ دلار است؛ اما در عرضه‌ی اولیه، می‌توان آن‌ها را با قیمت تنها ۲۳ و ۳۰ دلار خرید. هر دو مدل در بیش از ۲,۰۰۰ فروشگاه در هند دردسترس هستند.

ساعت Enfit Neo Pro کپی اپل واچ اولترا نمای جلو

Enfit Neo Pro طراحی شیک و نمایشگر ۲٫۰۱ اینچی با روشنایی ۶۰۰ نیت دارد. این ساعت هوشمند اقتصادی از قابلیت تماس بلوتوثی و بیش از ۲۰۰ واچ‌فیس تنظیم‌شدنی و افزون‌بر ۱۳۵ حالت ورزشی برای تناسب‌اندام پشتیبانی می‌کند.

ساعت Endefo از قابلیت نظارت بر فشار‌خون و اندازه‌گیری اکسیژن خون برخوردار است و از چند زبان مختلف پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های هوشمند این ساعت می‌توان به قابلیت پخش موسیقی، فعال‌سازی حالت ورزشی تک‌لمسی، کنترل دوربین، عملکرد نمایشگر دوگانه و ادغام دستیار صوتی اشاره کرد.

بخش جلویی ساعت Enfit Neo Pro کپی اپل واچ اولترا نارنجی

ساعت Enfit Neo، مدل ارزان‌قیمت‌تر این سری، نیز نمایشگر ۱٫۹ اینچی و روشنایی ۶۰۰ نیت دارد و امکان تماس بلوتوثی را فراهم و بیش از ۲۰۰ واچ‌فیس را پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های سلامتی و تناسب‌اندام آن شامل پایش زنده‌‌ی ضربان قلب و اندازه‌گیری فشارخون و اکسیژن خون است.

ساعت هوشمند Enfit Neo از ۱۳۵ حالت ورزشی، پخش موسیقی، کنترل دوربین، فعال‌سازی حالت ورزشی و دستیار صوتی پشتیبانی می‌کند.

مدیرعامل Endefo می‌گوید که قصد دارد با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ کرور روپیه (حدود ۲۴ میلیون دلار) تا سال ۲۰۲۴، درحدود ۱۰ درصد از سهم بازار را در بخش پوشیدنی‌های هند به‌دست آورد. این شرکت برای متمایز‌شدن از رقبای خود به کیفیت محصول و تنوع پیشنهادها و کانال‌های بازاریابی آفلاین متکی است.

برند Endefo با تعهد به ابتکار «ساخت هند» تمام محصولات خود را در این کشور تولید می‌کند. شرکت مذکور قصد دارد با بالیوود و چهره‌های ورزشی همکاری و بر تحقیق و توسعه برای رشد بلندمدت در بازار هند تمرکز کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات