فیت بیت شارژ 6 با برخی از بهترین قابلیت‌های پیکسل واچ رونمایی شد

جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
فیت بیت شارژ ۶ / Fitbit Charge 6 روی دست چپ
فیت بیت شارژ 6 مچ‌بند هوشمند جدیدی است که حسگر ضربان قلب دارد و از نمایشگر رنگی مستطیلی استفاده می‌کند.
تبلیغات

فیت بیت شارژ ۶ مچ‌بند هوشمند جدیدی است که بیشتر از تمام مدل‌های قبلی با سرویس‌های گوگل سازگاری دارد و برخی از ویژگی‌هایش را از پیکسل واچ به ارث برده است. قیمت مچ بند هوشمند جدید فیت بیت ۱۶۰ دلار است و این محصول به‌زودی در ۳۰ کشور دنیا عرضه می‌شود. فیت‌بیت یکی از زیرمجموعه‌های گوگل است.

طراحی ظاهری Fitbit Charge 6 مشابه نسل قبل است. این مچ‌بند هوشمند از نمایشگر لمسی رنگی و بند باریک استفاده می‌کند و برخلاف فیت‌بیت شارژ ۵ به دکمه مجهز است. یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های فیت‌بیت شارژ ۵، نداشتن دکمه بود. دکمه‌ی کناری فیت‌بیت شارژ ۶ برای ناوبری کاربرد دارد تا مجبور نباشید که همیشه سوایپ انجام دهید. این قابلیت‌ها باعث می‌شوند فیت بیت شارژ ۶ در فهرست بهترین مچ بندهای هوشمند بازار قرار بگیرد.

فیت بیت شارژ ۶ / Fitbit Charge 6 روی دست یک زن دوچرخه سوار

اولین ساعت هوشمند گوگل به بسیاری از قابلیت‌هایی که معمولاً در محصولات فیت‌بیت یافت می‌شوند مجهز بود و این‌بار فیت‌بیت سراغ برخی از قابلیت‌های گوگل رفته است. فیت‌بیت شارژ ۶ برخلاف پیکسل واچ (که به Wear OS مجهز است) سیستم‌عامل کاملا اختصاصی دارد، اما از گوگل مپ و گوگل والت و یوتیوب موزیک پشتیبانی می‌کند. برای دریافت راهنمای نقشه‌یابی یا استریم موسیقی باید گوشی را در نزدیکی خود قرار دهید؛ چون فیت بیت شارژ 6 نمی‌تواند ازطریق LTE به اینترنت متصل شود.

فیت‌بیت می‌گوید الگوریتم‌های ضربان قلب پیکسل واچ را برای پردازنده کم‌قدرت شارژ ۶ بهینه کرده است تا این دستبند تناسب اندام تا ۶۰ درصد ضربان قلب را دقیق‌تر از نسل قبل اندازه بگیرد، خصوصاً در ورزش‌های شدید مثل اسپینینگ و روئینگ.

رنگ بندی مچ بند فیت بیت شارژ ۶ / Fitbit Charge 6

فیت‌بیت شارژ ۶ با اکثر وسایل موجود در باشگاه‌ها سازگاری دارد و داده‌های قلب را به‌هنگام استفاده از دوچرخه، تردمیل و دستگاه روئینگ به‌صورت آنی ارائه می‌دهد. محصولات ورزشی برندهایی مثل NordicTrack و Peloton و Tonal با ساعت جدید فیت‌بیت سازگارند.

فیت‌ بیت شارژ ۶ به ۲۰ حالت ورزشی جدید مجهز است، ازجمله موج‌سواری، اسکی، کراس‌فیت و تمرینات اینتروال. به‌لطف این حالت‌های جدید، دستبند فیت‌ بیت شارژ ۶ مجموعاً از ۴۰ ورزش مختلف پشتیبانی و آن‌ها را رهگیری می‌کند.

فیت بیت شارژ ۶ / Fitbit Charge 6 نمای جلو

دستبند جدید فیت‌بیت به چهار واچ‌فیس جدید مجهز است و قابلیت‌هایی مثل بزرگ‌نمایی صفحه را به کسانی که چشم‌شان ضعیف است ارائه می‌دهد. قاب مچ‌بند جدید فیت‌بیت از ۱۰۰ درصد آلومینیوم بازیافتی ساخته شده و اپلیکیشن فیت‌بیت به‌طور کامل بازطراحی شده است.

بر اساس گفته‌ی فیت‌بیت، مچ‌بند جدید این شرکت با هر بار شارژ تا هفت روز دوام می‌آورد. البته اگر نمایشگر همیشه‌روشن و GPS را فعال کنید، مدت‌زمان شارژدهی کاهش پیدا می‌کند. فیت‌بیت شارژ ۵ در استفاده‌های سنگین صرفاً دو روز دوام می‌آورد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات