ساعت هوشمند جدید امیزفیت چت‌بات هوش مصنوعی دارد

شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
ساعت هوشمند امیزفیت Balance
ساعت هوشمند Amazfit Balance ازنظر ظاهری جذاب است و با قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی کمک می‌کند تا به تناسب‌اندام دلخواهتان دست یابید.
تبلیغات

با‌توجه‌به گران‌بودن قیمت اپل واچ و قیمت ساعت هوشمند سامسونگ، امیزفیت محصولات اقتصادی جذابی را روانه‌ی بازار کرده؛ به‌همین‌دلیل، طرفدارانی در بازار پوشیدنی‌ها به‌دست آورده است. البته نمی‌توان گفت محصولات امیزفیت ازنظر کیفیت ساخت و قابلیت‌های پیشرفته در سطح برترین‌های اپل و سامسونگ هستند.

اکنون امیزفیت در رویداد IFA 2023 ساعت هوشمند جدیدی به‌ نام امیزفیت بالانس (Amazfit Balance) را معرفی کرده است که از فریم آلومینیومی بهره می‌برد و وزن آن بدون بند ۳۵ گرم است. این محصول با نمایشگر گِرد، طرح نمادین ساعت‌های سری GTR امیزفیت را حفظ کرده است و قابلیت‌های جدیدی دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

ساعت Amazfit Balance که در مدل ۴۶ میلی‌متری عرضه می‌شود، به نمایشگر ۱٫۵ اینچی AMOLED مجهز شده است. طبق اعلام امیزفیت، این دستگاه قابلیت‌های دیگری مثل GPS دوبانده و باتری ۴۷۵ میلی‌‌آمپرساعتی نیز دارد که با هربار شارژ تا ۱۴ روز دوام می‌آورد.

ردیابی وضعیت سلامت با هوش مصنوعی

ساعت هوشمند امیزفیت Balance

مهم‌ترین ویژگی امیزفیت بالانس، استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی در این محصول است که ازطریق برنامه‌ی Zepp دراختیار کاربران قرار می‌گیرد. Zepp Aura از هوش مصنوعی برای تولید گزارش‌های دقیق از چرخه‌های خواب و ارائه‌ی راهنمایی ازطریق دستیار شخصی بهره می‌برد.

ساعت هوشمند Amazfit Balance از چت‌بات‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی نیز استفاده می‌کند که براساس مدل‌های زبان بزرگ ساخته شده است و می‌تواند به سؤالات شما در حوزه‌ی سلامت پاسخ دهد.

این چت‌بات‌ها که Zepp Aura AI Wellness Coach و Zepp AI Fitness Coach نامیده می‌شوند، به سؤالات کاربران جواب‌های ساده و سریع ارائه می‌دهند. ابزار اول بر استراحت و تندرستی و ابزار دوم بر ارائه‌ی اطلاعات مرتبط با ورزش و تناسب‌اندام تمرکز دارد.

خدمات هوش مصنوعی امیزفیت ازطریق سرویس‌ اشتراکی ارائه می‌شوند؛ اما خریداران امیزفیت بالانس می‌توانند تا سه‌ ماه از سرویس Zepp Aura Premium به‌‌رایگان استفاده کنند.

حسگرهای جدید و بهبودیافته

ساعت هوشمند امیزفیت Balance

ساعت هوشمند امیزفیت Balance از حسگر اپتیکال بیومتریک با LED دوگانه بهره می‌برد. این محصول وضعیت جسمی و ذهنی شما را ردیابی می‌کند و هرروز صبح نمره‌ای به میزان آمادگی‌تان می‌دهد و بدین‌ترتیب می‌توان در طول روز تعادل مناسبی بین فعالیت و استراحت برقرار کرد.

امیزفیت بالانس از حسگر سنجش ترکیب بدن، ردیاب درصد چربی، توده‌ی عضلانی اسکلت، توده‌ی عضلانی، توده‌ی آب، توده‌ی استخوان، سطح پروتئین، BMI و متابولیسم پایه بهره می‌برد. توجه کنید داده‌های ثبت‌شده در این ساعت فقط براساس اندام‌های بالاتنه است و اگر به‌دنبال تجزیه‌وتحلیل کامل‌تر و دقیق‌تر هستید، توصیه‌ی امیزفیت استفاده از ساعت بالانس درکنار تشک آنالیز ترکیب بدنِ این شرکت است.

پرداخت بدون تماس

امیزفیت بالانس با ادغام Zepp Pay اکنون امکان پرداخت بدون نیاز به تماس با پایانه‌های فروش را ارائه می‌دهد. بدین‌ترتیب، بدون نیاز به استفاده از کیف‌پول یا گوشی هوشمند، می‌توانید هزینه‌های خود را پرداخت کنید.

ساعت هوشمند امیزفیت Balance
ساعت هوشمند امیزفیت Balance
ساعت هوشمند امیزفیت Balance
ساعت هوشمند امیزفیت Balance
ساعت هوشمند امیزفیت Balance

Zepp Pay با مشارکت امیزفیت و مسترکارت راه‌اندازی شده است تا از امنیت تراکنش‌های خود مطمئن باشید. علاوه‌براین، Zepp Pay با برنامه‌ی Curve سازگاری دارد و می‌توان از آن برای پرداخت هزینه‌ها در ۳۱ کشور اروپایی استفاده کنید.

قیمت و تاریخ عرضه

درحالی‌که طرفداران اپل و سامسونگ احتمالاً از اپل واچ و گلکسی واچ استفاده می‌کنند، امیزفیت ساعت هوشمندی با قیمت بهتر از محصولات این دو شرکت عرضه کرده است که امکانات جذاب و کاربردی ارائه می‌دهد.

قیمت ساعت هوشمند امیزفیت بالانس در بازار اروپا حدود ۲۶۸ دلار است. درحال‌حاضر، این محصول در وب‌سایت رسمی امیزفیت فهرست شده است و می‌توان آن را سفارش داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات