ساعت جدید گارمین چرت‌زدن شما را تشخیص می‌دهد

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعت گارمین Garmin Venu 3 روی دست
گارمین ساعت‌های جدیدی رونمایی کرده است که می‌توانند چرت‌زدن کاربران را تشخیص دهند. این ساعت‌ها به نمایشگر اولد مجهزند.
تبلیغات

گارمن در بیانیه‌ای مطبوعاتی دو ساعت هوشمند به نام‌های Venu 3 و Venu 3S را رونمایی کرد که به قابلیت Sleep Coach مجهزند و می‌توانند به‌صورت خودکار چرت‌زدن را تشخیص دهند.

گارمین قابلیت پایش چرت‌زدن را به‌موقع به ساعت‌هایش اضافه کرده است. نظارت روی خواب یکی از قابلیت‌هایی محسوب می‌شود که در چند وقت اخیر به‌شدت در کانون توجه تولیدکنندگان گجت‌های پوشیدنی بوده است.

برای نمونه، سامسونگ در دو سال اخیر تلاش زیادی کرده است تا قابلیت‌های مختلفی در این زمینه ارائه دهد. همچنین، گوگل تصمیم گرفت تا قابلیت Sleep Profile شرکت فیت‌بیت را به پیکسل واچ اضافه کند؛ به‌همین‌دلیل، نبود قابلیت پایش خواب در ساعت‌های گارمین بسیار عجیب بود.

گارمین در بیانیه‌ی مطبوعاتی جدیدش گفته است که Sleep Coach و قابلیت تشخیص چرت‌زدن درنهایت به سایر ساعت‌های این شرکت اضافه می‌شود. فعلاً مدل دقیق ساعت‌هایی که این دو قابلیت را دریافت می‌کنند، اعلام نشده است.

رنگ بندی ساعت گارمین Garmin Venu 3 از نمای جلو

محصولات خانواده‌ی Venu 3 اولین ساعت‌های گارمین با پشتیبانی از حالت ویلچر هستند. با فعال‌سازی این حالت، سیستم یادآور حرکت بدنی با یادآور انتقال وزن بدن جایگزین می‌شود. گارمین می‌گوید ساعت‌های جدیدش اپلیکیشن‌ها و حالت‌های ورزشی مخصوص ویلچر دارند. حالت ویچلر فعلاً در انحصار ساعت‌های سری Venu 3 است.

ساعت‌های جدید گارمین از فونت بزرگ‌تر پشتیبانی می‌کنند و می‌توان ازطریق آن‌ها مدیتیشن انجام داد. درباره‌ی مدیتیشن، کاربر باید برخی دستورهای صوتی را دنبال کند و مشغول گوش‌دادن به صداهایی مثل صدای اقیانوس شود.

ساعت گارمین Garmin Venu 3 روی دست از نمای جلو

Venu 3 قابلیت‌هایی دارد که نمونه‌ی آن‌ها را معمولاً در ساعت‌های اسپرت پرچم‌دار این شرکت می‌بینیم؛ ازجمله Morning Report و زمان ریکاوری. کاربر می‌تواند تمرینت اینتروال را نیز به‌کمک ساعت انجام دهد. Body Battery (معیاری که سطح انرژی بدن را نمایش می‌دهد) در ساعت‌های جدید گارمین جزئیات بیشتری ارائه خواهد داد.

Venu 3 تغییرات سخت‌افزاری زیادی درمقایسه‌با نسل قبل تجربه نکرده است. این ساعت با هربار شارژ تا ۱۴ روز دوام می‌آورد؛ البته اگر نمایشگر همیشه‌روشن را فعال کنید، شارژدهی به پنج روز کاهش می‌یابد. شارژدهی مدل 3S همچون نسل قبل ۱۰ روز اس (و با فعال‌سازی نمایشگر همیشه‌روشن به پنج روز می‌رسد. هر دو ساعت جدید گارمین حسگر ضربان قلب دارند.

ساعت Venu 3 و Venu 3S به‌ترتیب در مدل‌های ۴۵ و ۴۱ میلی‌متری عرضه می‌شوند و وزن آن‌ها ۴۶ و ۴۰ گرم است. این ساعت‌های هوشمند نمایشگر اولد با شیشه‌ی گوریلا گلس ۳ دارند و تا فشار پنج اتمسفر دربرابر نفوذ آب مقاومت می‌کنند.

قیمت ساعت گارمین Venu 3 و قیمت ساعت هوشمند گارمین Venu 3S برابر با ۴۴۹٫۹۹ دلار است و هر دو از امروز دردسترس علاقه‌مندان قرار دارند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات