طراحی پیکسل واچ ۲ فاش شد

جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نمای روبه روی پیکسل واچ به رنگ سفید
با توجه به اطلاعات فاش‌شده درمورد ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲، طراحی این محصول تاحدود زیادی مشابه نسل قبل خواهد بود.
تبلیغات

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی پیکسل واچ ۲، جزئیات بیشتری درمورد این ساعت هوشمند دردسترس قرار گرفته است. جدیدترین گزارش در مورد ساعت بعدی گوگل، اولین نگاه از طراحی آن را ارائه می‌دهد و همچنین اطلاعاتی را که قبلاً فاش‌شده بود تأیید می‌کند.

وب‌سایت 9to5google متوجه شد ساعت هوشمند بعدی گوگل به فهرست دستگاه‌های سازگار با کنسول گوگل‌پلی اضافه شده است. این کاتالوگ در واقع فهرستی از دستگاه‌های اندروید است که توسعه‌دهندگان می‌توانند هنگام توزیع برنامه‌های خود به آن دسترسی داشته باشند.

فهرست کنسول گوگل‌پلی حاوی مشخصات کلیدی پیکسل واچ ۲ است که البته برخی از این ویژگی‌ها اوایل سال جاری فاش‌ شده بود. به‌هر حال این فهرست اطلاعات جدیدی ارائه می‌دهد که قبلاً از آن‌ها خبر نداشتیم و در انتهای کاتالوگ نیز تصویری از این ساعت هوشمند دیده می‌شود. اگرچه این دستگاه در نگاه اول تفاوت خاصی با اولین نسل پیکسل واچ ندارد اما اولین دید کلی به ظاهر این محصول را ارائه می‌دهد.

مشخصات پیکسل واچ 2 در کنسول گوگل پلی
مشخصات پیکسل واچ ۲ در کنسول گوگل‌پلی

طبق فهرست کنسول گوگل‌پلی، پیکسل واچ ۲ از ۱٫۸ یا ۱٫۹ گیگابایت رم بهره خواهد برد. این کاتالوگ همچنین تأیید می‌کند ساعت مذکور از نمایشگری با وضوح ۳۸۴ در ۳۸۴ پیکسل، سیستم‌عامل Wear OS 4 و نام رمز Eos استفاده می‌کند. این محصول همچنین به پردازنده‌ SW5100 کوالکام مجهز خواهد شد که براساس استاندارد اسنپدراگون W5 ساخته شده است.

انتظار داریم گوگل مثل همیشه در ماه اکتبر رویدادی برای معرفی محصولات سخت‌افزاری جدید خود ازجمله سری پیکسل ۸ و ساعت پیکسل واچ ۲ برگزار کند. گفتنی‌ است قیمت پیکسل واچ پس‌از عرضه ۳۴۹ دلار بود و اکنون باید دید نسل بعدی این ساعت هوشمند با چه برچسب قیمتی روانه‌ی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات