اپل واچ اولترا ۲ با قطعات ساخته‌شده با چاپ سه‌بعدی، اواخر سال جاری معرفی می‌شود

شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
اپلیکیشن آب‌وهوا اپل واچ اولترا / Apple watch ultra weather app
به‌نظر می‌رسد اپل قصد دارد از فناوری چاپ سه‌بعدی در تولید اپل واچ استفاده کند.
تبلیغات

گزارش جدید مینگ‌چی کو به این مورد اشاره دارد که اپل احتمالاً قصد دارد نسخه‌ی جدید اپل واچ اولترا را در اواخر سال ۲۰۲۳ معرفی کند.

کو می‌گوید اپل واچ اولترا ۲ در نیمه‌ی دوم سال جاری از راه خواهد رسید و شاید غول فناوری اهل کوپرتینو این محصول را در ماه سپتامبر و در کنار سری جدید آیفون‌ معرفی کند. همچنین امکان دارد این شرکت نسل بعدی اپل واچ را در رویدادی مجزا رونمایی کند و جالب این است که محصول یادشده از قطعات ساخته‌شده با چاپگر سه‌بعدی بهره خواهد برد.

گفته می‌شود اپل به‌طور فعال از فناوری چاپ سه‌بعدی استفاده می‌کند و برخی از قطعات مکانیکی تیتانیومی موردنیاز اپل واچ ۲ را با این روش تولید خواهد کرد.

بررسی اپل واچ اولترا؛ بزرگ‌ترین، گران‌ترین و حرفه‌ای‌ترین ساعت اپل [با بررسی ویدیویی]
بررسی اپل واچ اولترا؛ بزرگ‌ترین، گران‌ترین و حرفه‌ای‌ترین ساعت اپل [با بررسی ویدیویی]
مطالعه '20

قطعات ساخته‌شده با چاپ سه بعدی همچنین باید برخی فرایندهای CNC را طی کنند. به‌هرحال ایجاد تغییرات کوچک و استفاده از فناوری مذکور در تولید ساعت هوشمند اپل واچ اولترا ۲ می‌تواند در زمان و هزینه‌های این شرکت صرفه‌جویی کند.

کو می‌گوید Farsoon و BLT تأمین‌کنندگان چاپگرهای سه‌بعدی موردنیاز اپل هستند و IPG Photonics تأمین‌کننده‌ی انحصاری قطعات لیزر موردنیاز این شرکت در نظر گرفته شده است. اگر تکنیک استفاده از فناوری چاپ سه‌بعدی در ساخت اپل واچ با موفقیت انجام شود، احتمال دارد این شرکت از تکنولوژی مذکور در ساخت محصولات دیگر نیز بهره ببرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات