تماشا کنید: تبدیل اولین نسل اپل واچ به ساعت مکانیکی

جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
تبدیل نسل اول اپل واچ به ساعت مکانیکی
یوتیوبر خلاق، ویدیویی از روند تبدیل اولین نسل اپل واچ به ساعت مکانیکی منتشر کرده که تماشای آن بسیار جذاب است.
تبلیغات

اپل واچ دستگاهی کاربردی است زیرا ویژگی‌هایی مثل نظارت بر سلامت و غیره را ارائه می‌دهد. اپل اولین نسل ساعت هوشمند خود را سال ۲۰۱۵ عرضه کرد و این پوشیدنی جلوتر از زمان خود بود. به‌هر حال اکنون شخصی خلاق تصمیم گرفته اولین مدل اپل واچ را به ساعت مکانیکی تبدیل کند.

ویدیوی منتشرشده در یوتیوب روند تبدیل اولین نسخه‌ی اپل واچ به ساعت مکانیکی را نشان می‌دهد. این یوتیوبر در ویدیوی خود به استفاده از نسخه‌ی فولادی اپل واچ اشاره می‌کند. این ساعت قبل‌از جداسازی قطعات داخلی به‌خوبی کار می‌کرد اما باتری آن طی سال‌های استفاده‌، ضربه خورده بود.

هنگام تبدیل اپل واچ به ساعت مکانیکی، کاربر اطمینان حاصل می‌کند عملکرد تاچ دیجیتال و دکمه‌ی کناری آن حفظ شود که البته این ویژگی‌ها در نسخه‌ی جدید ساعت، عملکرد متفاوتی نسبت‌به مدل اصلی دارند. اینکه اجزای موردنیاز برای ساعت مکانیکی چطور در بدنه‌ی اپل واچ قرار گرفته، کمی تعجب‌آور است.

یوتیوبر همچنین بریدگی لوگوی اپل را در بخش پشتی اپل واچ ایجاد می‌کند که به‌این محصول زیبایی‌شناسی و شخصیت بسیار خوبی بخشیده است. به‌هر حال تماشای روند تبدیل ساعت هوشمند اپل واچ به ساعت مکانیکی بسیار هیجان‌انگیز است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات