ساعت‌های هواوی واچ ۴ و واچ ۴ پرو با بدنه باکیفیت و قابلیت‌های سلامتی متنوع معرفی شدند

چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
مطالعه 3 دقیقه
هواوی واچ ۴ |‌ Huawei Watch 4
هواوی واچ ۴ پرو از بدنه‌ی تیتانیومی بهره می‌برد و مدل استاندارد آن بدنه‌ای ازجنس فولاد ضدزنگ دارد.
تبلیغات

هواوی در رویداد اخیر خود جزئیات مربوط به قیمت و تاریخ عرضه‌ی گوشی‌های P60 Pro و Mate X3 را اعلام کرد. این شرکت همچنین دو ساعت هوشمند موسوم‌به واچ ۴ و واچ ۴ پرو را معرفی کرده است.

هواوی واچ ۴ پرو از نمایشگر ۱٫۵ اینچی LTPO AMOLED با پوششی از جنس یاقوت کبود بهره می‌برد. بدنه‌ی ۴۸ میلی‌متری این محصول از آلیاژ تیتانیوم TC4 ساخته شده که مقاومت آن را نسبت‌به تیتانیوم معمولی تا سه‌برابر افزایش می‌دهد. واچ ۴ استاندارد بدنه‌ای ازجنس فولاد ضدزنگ دارد و فقط در مدل ۴۶ میلی‌متری عرضه خواهد شد. هردو ساعت هوشمند جدید هواوی از نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کنند و تعداد زیادی واچ‌فیس پیش‌فرض دراختیار کاربران قرار می‌دهند. این دو محصول همچنین در برابر نفوذ آب مقاوم هستند.

هواوی واچ ۴ |‌ Huawei Watch 4
هواوی واچ ۴ |‌ Huawei Watch 4
هواوی واچ ۴ |‌ Huawei Watch 4

ساعت‌های هوشمند سری هواوی واچ ۴ از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کنند و علاوه‌براین قابلیت‌های ردیابی سلامت متنوعی ارائه می‌دهند. این محصولات از ویژگی‌هایی مثل سنجش ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، نظارت بر دمای پوست، سنجش سطح استرس و غیره بهره می‌برند و داده‌های سلامت را در گزارشی جامع ارائه می‌دهند.

به‌نوشته‌ی GSMArena، هواوی واچ ۴ پرو از شبکه‌های LTE و eSIM پشتیبانی می‌کند و علاوه‌براین به GPS داخلی مجهز شده است. مدل استاندارد این محصول با هربار شارژ تا سه‌ روز استفاده‌ی معمولی دوام می‌آورد و عمرباتری مدل پرو ۴٫۵ روز اعلام شده است. کاربران می‌توانند با فعال کردن حالت صرفه‌جویی انرژی، شارژدهی این ساعت‌ها را به‌ترتیب تا ۱۴ روز و ۲۱ روز افزایش دهند.

هواوی واچ ۴ |‌ Huawei Watch 4
هواوی واچ ۴ |‌ Huawei Watch 4

هواوی واچ ۴ با بند مشکی و برچسب ۴۰۰ پوندی عرضه می‌شود و مدل پرو آن با بند تیتانیومی با قیمت ۶۰۰ پوند به‌فروش می‌رسد. مدل مجهز به بند چرمی این محصول نیز با قیمت ۵۰۰ پوند دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. سری هواوی واچ ۴ از هفته‌های آینده در بازار اروپا عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات