اپل مهاجرت به پنل microLED را با ساعت‌های هوشمند شروع می‌کند

چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
فهرست اپلیکیشن‌های اپل واچ اولترا
به گفته‌ی منابع آگاه، اپل سال ۲۰۲۴ مهاجرت به پنل microLED را شروع می‌کند. اولین محصول microLED، اپل واچ اولترا جدید خواهد بود.
تبلیغات

براساس ادعای یک رسانه‌ای کره‌ای، اپل در سال ۲۰۲۴ استفاده از پنل‌های microLED را شروع می‌کند. این سومین باری است که منابع آگاه چنین ادعایی مطرح می‌کنند. اپل در ابتدا به‌دنبال تأمین پنل microLED از شرکت‌های خارجی است، اما در نهایت تلاش می‌کند که خودش خط تولید این پنل‌ها را راه‌اندازی کند.

آن‌طور که GSMArena می‌نویسد، اپل در ابتدا حداقل ۶۰ درصد از پنل‌های microLED را ازطریق شرکت‌های سامسونگ و ال جی تأمین خواهد کرد.

شایعه‌های تأییدنشده می‌گویند پروژه‌ی تولید نمایشگر میکرو LED در سال ۲۰۱۷ با کدنام T159 شروع شده است. این نوع نمایشگر در‌زمینه‌ی روشنایی و بازتولید رنگ‌ها و زاویه‌ی دید بهبود محسوسی تجربه می‌کند. میکرو LED به‌گونه‌ای است که حس می‌کنید تصاویر روی شیشه‌ی نمایشگر نقاشی شده‌اند.

مهاجرت از پنل OLED به پنل microLED در سال ۲۰۲۴ با نسل جدید اپل واچ اولترا آغاز خواهد شد. پس از بهبود کیفیت پنل‌ها و افزایش بازدهی و تعدیل قیمت، شاهد تجهیز آیفون به پنل microLED خواهیم بود. این اتفاق قبل از سال ۲۰۲۵ رخ نخواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات