نسخه محدود ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 با بدنه سرامیکی و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم معرفی شد

چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
ساعت هوشمند Amazfit GRT 4 Limite Edition
مدل محدود ساعت هوشمند پرچم‌دار Amazfit GTR 4 با بدنه‌ای از جنس سرامیک، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و قیمت بالاتر نسبت‌به نسخه استاندارد، معرفی شد.
تبلیغات

جدیدترین ساعت هوشمند Amazfit کیفیت ساخت بالاتری نسبت‌به مدل استاندارد GTR 4 دارد. البته این محصول اکنون از طراحی کلاسیک‌ بهره می‌برد و به دکمه‌های فیزیکی دوگانه مجهز شده است.

نسخه‌ی محدود ساعت هوشمند GTR 4 ازنظر مشخصات و ویژگی‌ها تقریباً مشابه مدل استاندارد این محصول است. این دستگاه از نمایشگر ۱٫۴۳ اینچی AMOLED بهره می‌برد و برای ارائه‌ی قابلیت‌های ردیابی سلامت، به حسگر BioTracker 4.0 PPG مجهز شده است. این ساعت جدید همچنین امکان سنجش دمای بدن را ارائه می‌دهد.

ساعت هوشمند Amazfit GRT 4 Limite Edition

Amazfit GTR 4 Limited Edition فقط در یک نسخه با بند مشکی عرضه می‌شود درحالی‌که مدل استاندارد این محصول در چهار رنگ به‌فروش می‌رسد. البته مدل محدود این ساعت اکنون از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و به باتری ۴۷۵ میلی آمپرساعتی مجهز شده است.

به گزارش NotebookCheck، نسخه‌ی محدود ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 با برچسب ۲۵۰ دلار ازطریق وب‌سایت رسمی این شرکت به‌فروش می‌رسد. مدل استاندارد این محصول نیز با قیمت ۱۹۹ دلار در فروشگاه آمازون عرضه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات