TalkBand B7، دستبند هوشمند و هدفون بی‌سیم هواوی، در قالب یک محصول معرفی شد

پنج‌شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
دستبند سلامت هواوی Talkband B7
دستبند سلامت هواوی TalkBand B7 از هدفون داخلی بی‌سیم با اتصال بلوتوثی بهره می‌برد و با هربار شارژ تا سه روز دوام می‌آورد.
تبلیغات

هواوی در کنفرانس بهار ۲۰۲۳ خود دستبند هوشمند TalkBand B7 را به‌عنوان محصولی دوکاره رونمایی کرد. ضخامت این محصول ۱۲٫۵ میلی‌متر است و از نمایشگر رنگی منحنی ۱٫۵۳ اینچی با تراکم ۳۲۶ پیکسل‌براینچ بهره می‌برد.

به‌گزارش هواوی سنترال، بند رویی TalkBand B7 بافتی از جنس پوست گوساله دارد و بخش هدفون آن از گوشی‌های سیلیکونی با ارگونومی خیره‌کننده برای قرارگیری آسان در گوش بهره می‌برد.

دستبند هوشمند TalkBand B7 هواوی به تراشه‌ی Kirin A1 و بلوتوث ۵٫۲ مجهز شده است؛ به‌همین‌دلیل، کیفیت راضی‌کننده‌ای در تماس‌های صوتی و گوش‌دادن به موسیقی ارائه می‌دهد.

هواوی TalkBand B7 از فناوری شارژ فوق‌سریع 3C پشتیبانی می‌کند که با ۱۰ دقیقه شارژ تا ۴ ساعت دوام می‌آورد. در سناریوهای معمولی، می‌توان با هربار شارژ تا ۳ روز روی باتری این محصول حساب کرد.

از دیگر ویژگی‌های دستبند هوشمند جدید هواوی می‌توان به قابلیت حذف نویز در هدفون‌های داخلی بی‌سیم آن اشاره کرد. علاوه‌براین، الگوریتم حذف نویز 3A به افزایش وضوح تماس‌های صوتی کمک خواهد کرد.

دستبند سلامت هواوی Talkband B7

TalkBand B7 ویژگی‌های هوشمندی مثل نظارت حرفه‌ای ضربان قلب، نظارت بر سطح اکسیژن خون، ردیابی خواب، نظارت بر سطح استرس، چرخه‌ی قاعدگی بانوان و... را ارائه می‌دهد. این محصول راهنمای تمرین نیز دارد که از ۱۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند.

دستبند دوکاره‌ی هواوی TalkBand B7 در دو مدل عرضه خواهد شد که نسخه‌ی مجهز به بند سیلیکونی آن با برچسب ۱۴۶ دلار و نسخه‌ی مجهز به بند چرمی با قیمت ۱۷۶ دلار عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات