هواوی FreeBuds 5 با طراحی الهام‌‌گرفته از قطره آب معرفی شد

پنج‌شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هدست هواوی Freebuds 5 در کیس قرمز
هواوی درکنار محصولات دیگر خود، امروز ایرباد FreeBuds 5 را رونمایی کرد که در طراحی دسته‌ی آن از شکل قطره‌ی آب الهام گرفته شده است.
تبلیغات

هواوی در رویداد بزرگ امروز خود محصولات مختلفی از گوشی‌های پرچم‌دار جدید تا ساعت‌ هوشمند را معرفی کرد. در‌کنار این محصولات نیز ایربادهای FreeBuds 5 با طراحی جدید خودنمایی کردند. دو سال از عرضه هوآوی FreeBuds 4 می‌گذرد و حالا نسل جدید آن از راه رسیده‌اند.

به‌گزارش هواوی سنترال، در خلق هوآوی FreeBuds 5 از طراحی جدیدی استفاده شده و دسته‌ی آن به‌شکل قطره‌ی آب ساخته شده است. این ایرباد جدید آزمایش‌های شبیه‌سازی بسیاری را پشت‌سر گذاشته است تا سازندگان مطمئن شوند محصول مناسبی برای گوش کاربران است. طراحی FreeBuds به‌گونه‌ای است که می‌تواند به‌راحتی با ساختار گوش هماهنگ شود.

طرحی مفهومی از هدست هواوی Freebuds 5

این هدفون در رنگ‌های سفید سرامیکی و نقره‌ای مات و نارنجی مرجانی فروخته می‌شود. طراحی داخلی آن معماری سه‌بخشی دارد که هرکدام به‌طور مستقل قرار گرفته‌اند: قسمت صدا و ماژول باتری و برد مدار کنترل. همچنین، باید به این نکته اشاره کرد که FreeBuds 5 از سیستم کاهش نویز بهبود‌یافته‌ای بهره می‌برد که تجربه‌ی گوش‌دادن را بسیار بهتر می‌کند.

هواوی FreeBuds 5 از کدک‌های دوگانه با کیفیت چشمگیر L2HC و LDAC برای دستیابی به کیفیت صدای مطلوب پشتیبانی می‌کند. این هدفون‌های بی‌سیم از دیافراگمی عالی با قطر ۱۱ میلی‌متر همراه با فناوری Turbo استفاده می‌کنند.

علاوه‌براین، محصول جدید شرکت چینی به الگوریتم بهینه‌سازی لحظه‌ای شنوایی با باند فوق وسیع مجهز است. هوآوی FreeBuds 5 می‌تواند درلحظه به‌طور هوشمندانه با‌توجه‌به ساختار کانال گوش، وضعیت پوشیدن و سطح صدا بهترین تجربه‌ی شنیداری را ارائه دهد.

اجزای داخلی هواوی Freebuds 5 که به طور کامل جدا شده اند

همچنین، عمر باتری FreeBuds 5 با کیسش حداکثر ۳۰ ساعت است. این گوشی از شارژ سریع 5C پشتیبانی می‌کند و با ۵ دقیقه شارژ، هدفون‌ها می‌توانند تا ۲ ساعت بدون وقفه کار کنند. درنهایت نیز باید بگوییم که قیمت نسخه‌ی استاندارد FreeBuds 5 از ۸۹۹ یوان (حدود ۱۳۲ دلار) و قیمت نسخه‌ی آلتیمیت آن از ۹۹۹ یوان آغاز می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات