محبوب‌ترین ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند سال ۱۴۰۱ در بخش محصولات زومیت

شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
مطالعه 7 دقیقه
اپل واچ سری ۸ و گلکسی واچ ۵
محبوب‌ترین ساعت‌ها و دستبند‌های هوشمند از نظر مخاطبان زومیت در سال ۱۴۰۱ کدام‌ها هستند؟
تبلیغات

ساعت‌ هوشمند و دستبند هوشمند ازجمله محصولاتی هستند که طی سال‌های اخیر محبوبیت زیادی میان مردم سرتاسر جهان پیدا کرده‌اند. ما در بخش محصولات زومیت فهرست اکثر محصولات پوشیدنی بازار را به‌همراه مشخصات دقیق و قیمت آن‌ها ارائه می‌دهیم تا بتوانید هنگام خرید، بهترین گزینه‌ را براساس نیاز خود انتخاب کنید.

در این مقاله قصد داریم فهرست پربازدیدترین ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند بخش محصولات زومیت را در سال ۱۴۰۱ مرور کنیم.

۱۰. واچ S1 اکتیو شیائومی

نمایشگر های مختلف شیائومی واچ اس ۱ اکتیو

واچ S1 اکتیو یکی از ساخت‌های بادوام شیائومی است که بیشتر برای ورزشکاران طراحی شده است و قابلیت‌های متعددی را دراختیار شما قرار می‌دهد. این محصول از نمایشگر دایره‌ای ۱٫۴۳ اینچی AMOLED با پشتیبانی از حالت صفحه‌‌ی همیشه‌ روشن بهره می‌برد و وضح آن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل است.

واچ S1 اکتیو با هربار شارژ تا ۲۴ روز استفاده‌ی عادی و ۱۲ روز استفاده‌ی سنگین را دوام می‌آورد. این محصول امکاناتی مثل حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، فشارسنج، سنجش نور محیط را ارائه می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های این ساعت می‌توان به پشتیبانی از ۱۱۷ حالت ورزشی مختلف، پایش ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، پایش وضعیت خواب، پایش وضعیت سلامت بانوان، برنامه‌ی تمرین تنفس و غیره اشاره کرد.

۹. می‌ بند ۶ شیائومی

مقاومت می بند ۶ در برابر پاشش آب

می‌بند ۶ یکی از دستبندهای سلامت شیائومی است که به نمایشگر ۱٫۵۶ اینچی AMOLED مجهز شده است و تا عمق ۵ متری آب هیچ مشکلی برای آن ایجاد نخواهد شد. روشنایی صفحه‌نمایش این محصول به ۴۵۰ نیت می‌رسد که در مقایسه با رقبا رقم بالایی نیست اما با توجه به قیمت این دستبند کاملاً معقول به‌نظر می‌رسد.

می‌ بند ۶ همچنین به حسگر ضربان قلب PPG، حسگر SpO2 برای محاسبه سطح اکسیژن خون، فشارسنج، شتاب‌سنج و ژیروسکوپ سه محوره مجهز شده است و قابلیت‌هایی مثل ۳۰ حالت ورزشی، پایش وضعیت خواب، پایش وضعیت استرس و غیره را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

۸. اپل واچ سری ۷ (نسخه ۴۱ میلی‌متری)

اپل واچ سری ۷

نسخه‌ی ۴۱ میلی‌متری اپل واچ سری ۷ با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم و طراحی ساده اما زیبای خود، یکی از پرطرفدارترین گجت‌های پوشیدنی بازار است. این محصول با نمایشگر ۱٫۹ اینچی AMOLED با حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت، فضای نسبتاً بزرگ‌تری نسبت به رقبا دراختیار کاربران قرار می‌دهد و رابط کاربری watchOS روی آن بسیار جذاب و کاربردی است.

اپل واچ سری ۷ به ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز شده است از قابلیت‌های مهم دیگر آن می‌توان به پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، هشدار افت و افزایش بیش از حد ضربان قلب، هشدار ریتم نامرتب ضربان قلب، پشتیبانی اپلیکیشن از الکتروکاردیوگراف، تماس اضطراری، SOS و تشخیص افتادن پایش وضعیت خواب و غیره اشاره کرد.

۷. گلکسی واچ ۴ کلاسیک

گلکسی واچ ۴ کلاسیک روی مچ دست
زومیت

گلکسی واچ ۴ کلاسیک سامسونگ با سیستم عامل Wear OS و حسگر بسیار دقیق BIA برای سنجش درصد چربی بدن و همچنین گواهی IP68 یکی از بهترین ساعت هوشمند اندرویدی بازار است.

بررسی گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ [با بررسی ویدیویی]
مطالعه '20

نسخه‌ی کلاسیک گلکسی واچ ۴ بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ دارد و به نمایشگر ۱٫۳۶ اینچی AMOLED دایره‌ای با وضوح ۴۵۰ در ۴۵۰ پیکسل مجهز شده است و مثل سایر مدل‌های اخیر سامسونگ از قابلیت نمایشگر همیشه‌ روشن پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های کاربردی این محصول می‌توان به حالت‌های ورزشی مختلف، پایش ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، سنجش فشار خون، پایش وضعیت خواب، پایش وضعیت استرس، قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس، نمایش اعلان‌های گوشی و تقویم اشاره کرد.

۶. گلکسی واچ ۵ پرو

گلکسی واچ 5

گلکسی واچ ۵ پرو بدنه‌ای با کیفیت از جنس تیتانیوم دارد و به نمایشگر دایره‌ای ۱٫۴ اینچی AMOLED مجهز شده است. این محصول مثل سایر ساعت‌های هوشمند سامسونگ از گواهی IP68 بهره می‌برد و از قابلیت نمایشگر همیشه روشن نیز پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی واچ ۵ پرو می‌توان به اعلام اعلان‌های دریافتی، نمایش پیام‌های متنی، پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف، پایش ضربان قلب، قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس و غیره اشاره کرد.

۵. میبرو لایت شیائومی

mibro lite

ساعت هوشمند میبرو لایت شیائومی از بدنه‌ی دایره‌ای شکل بهره می‌برد و به نمایشگر ۱٫۳ اینچی AMOLED با وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل مجهز شده است. این محصول سیستم‌عامل اختصاصی سازگار با اندروید و iOS دارد و با هربار شارژ تا ۸ روز دوام می‌آورد.

میبرو لایت شیائومی از قابلیت‌های مختلفی مثل ۱۵ حالت ورزشی مختلف، پایش ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، پایش وضعیت خواب، پایش وضعیت استرس و غیره بهره می‌برد که آن را به ابزاری کاربردی و مفید برای ردیابی فعالیت‌های سلامتی روزانه تبدیل می‌کند.

۴. می بند ۷ پرو شیائومی

دستبند هوشمند Mi Band 7 Pro

می‌بند ۷ پرو از بدنه‌ی مستطیل شکل ازجنس پلیمر تقویت شده با فیبر بهره می‌برد و به‌ نمایشگر ۱٫۶۴ اینچی AMOLED با وضوح ۴۵۶ در ۲۸۰ پیکسل مجهز شده است. این محصول از دستورات چندلمسی پشتیبانی می‌کند و با سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید سازگار است.

می بند ۷ پرو با هربار شارژ تا ۶ روز استفاده‌ی سنگین و ۱۲ روز استفاده‌ی عادی دوام می‌آورد و قابلیت‌های مختلفی مثل ۱۱۷ حالت ورزشی، پایش ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون پایش وضعیت خواب و ده‌ها مورد دیگر را ارائه می‌دهد.

۳. گلکسی واچ ۴ سامسونگ (مدل ۴۴ میلی‌متری)

گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک سامسونگ

سری گلکسی واچ ۴ سامسونگ در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و نظر بسیاری از علاقه‌مندان به ساعت‌های هوشمند را به خود جلب کرد. نسخه‌ی ۴۴ میلی‌متری این محصول از بدنه‌ی آلومینیومی بهره می‌برد و گواهی مقاومت دربرابر آب و گردوغبار دارد تا بتوانید در شرایط مختلف بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

گلکسی واچ ۴ نسخه‌ی ۴۴ میلی‌متری از نمایشگر با کیفیت AMOLED با وضوح ۴۵۰ در ۴۵۰ پیکسل بهره می‌برد با سیستم‌عامل WearOS عرضه شده است که امکان نصب و استفاده از هزاران برنامه‌ی کاربردی را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول همچنین ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۱٫۵ گیگابایت رم دارد.

۲. گلکسی واچ ۵ (نسخه ۴۰ میلی‌متری)

گلکسی Watch 5 سامسونگ در رنگ های مختلف

سری گلکسی واچ ۵ به‌عنوان ساعت‌های پرچم‌دار سال ۲۰۲۲ سامسونگ معرفی شدند. این محصول نیز مثل نسل قبلی خود از بدنه‌ی آلومینیومی باکیفیت بهره می‌برد و گواهی IP68 نیز دارد. مدل ۴۰ میلی‌متری این ساعت از نمایشگر ۱٫۲ اینچی AMOLED با وضوح ۳۹۶ در ۳۹۶ پیکسل بهره می‌برد و از قابلیت نمایشگر همیشه روشن نیز پشتیبانی می‌کند.

مدل ۴۰ میلی‌متری گلکسی واچ ۵ به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل WearOS گوگل عرضه شده که رابط کاربری One UI Watch 4.5 نیز روی آن اعمال شده است. این محصول همچنین ۱٫۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد.

۱. می بند ۷ شیائومی

رنگ بندی می بند 7 شیائومی از نمای جلو

می‌بند ۷ شیائومی در مه ۲۰۲۲ رونمایی شد. این دستبند هوشمند در برابر نفود آب تا فشار ۵ اتمسفر (عمق ۵۰ متر) مقاومت دارد. این محصول نمایشگر ۱٫۶۲ اینچی AMOLED دارد و وضوح آن ۴۹۰ در ۱۹۲ پیکسل است و روشنایی آن حداکثر به ۵۰۰ نیت می‌رسد تا بتوان در زیر نور نیز با آن کار کرد.

می‌ بند ۷ امکان اتصال به دستگاه‌های iOS و اندروید را دارد با هربار شارژ تا ۵ روز استفاده‌ی سنگین و ۳۰ روز استفاده‌ی عادی را دوام می‌آورد. این محصول با وجود قیمت مقرون‌به‌صرفه، ویژگی‌هایی مثل حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2)، شتاب‌سنج ۶ محوره و قطب‌نما را دراختیار کاربران قرار می‌دهد و امکان نمایش تماس و پیام‌های دریافتی گوشی را دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات