آنر بند 7 NFC با عمر باتری ۲ هفته‌ای معرفی شد

دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
آنر بند 7 NFC با عمر باتری دو هفته‌ای
آنر بند 7 NFC از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و با ویژگی‌هایی مانند اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون SpO2 و ۹۶ ردیابی حالت ورزشی مختلف همراه است.
تبلیغات

در رویداد MWC 2023، آنر سری گوشی‌های Honor Magic 5 خود را برای بازار جهانی رونمایی کرد. این برند حالا مچ‌بند جدید ارتقایافته‌اش، یعنی Honor Band 7 NFC را در بازار چین عرضه کرده است. این مچ‌بند هوشمند انبوهی از ویژگی‌های جذاب مانند پشتیبانی از نمایشگر لمسی رنگی، هشدار سطح اکسیژن پایین، پشتیبانی از حداکثر ۹۶ حالت ورزشی مختلف و... را شامل می‌شود. بیایید نگاهی دقیق‌تر به این محصول و مشخصات آن داشته باشیم.

نمای جلوی آنر بند 7 NFC

این مچ‌بند نمایشگر ۱٫۴۷ اینچی لمسی رنگی AMOLED با لبه‌های خمیده 2.5D دارد. همچنین، آنر چندین واچ‌فیس را اضافه کرده است که می‌توان آن‌ها را با استفاده از اپلیکیشن همراه سفارشی‌سازی کرد. همان‌طور‌که از نام آن پیداست، از حسگر چند‌منظوره‌ی NFC پشتیبانی می‌کند.

رنگ‌بندی آنر بند 7 NFC

در بخش سلامتی، آنر بند ۷ NFC با قابلیت‌هایی ازجمله اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون SpO2، سطح استرس، پایش خودکار خواب، ردیابی سلامت زنان، حداکثر ۹۶ ردیابی حالت ورزشی مختلف و... همراه است. از ویژگی‌های دیگر این ساعت هوشمند می‌توان به پشتیبانی از ثبت عکس از راه دور با بلوتوث، کنترل موسیقی، یادآوری اعلان‌ها، پیداکردن گوشی و... اشاره کرد.

آنر مدعی شده است که این مچ‌بند می‌تواند با هر بار شارژ کامل تا ۲ هفته دوام بیاورد. افزون‌براین، از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و با استفاده از شارژر مغناطیسی ارائه‌شده در جعبه می‌توان آن را مجدداً شارژ کرد. قیمت مچ‌بند هوشمند ۲۸۹ یوان است و در سه رنگ مختلف دردسترس خواهد بود و فروش آن از ۲۰ مارس ۲۰۲۳ (۲۹ اسفند ۱۴۰۱) آغاز می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات