گارمین ساعت هوشمند Forerunner 965 را با نمایشگر AMOLED و قاب تیتانیومی معرفی کرد

جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
ساعت هوشمند گارمین Forerunnner 965
گارمین ساعت هوشمند ۴۶ میلی‌متری جدیدی به‌نام Forerunner 965 را با نمایشگر ۱٫۴ اینچی AMOLED و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی معرفی کرد.
تبلیغات

ساعت هوشمند جدید گارمین Forerunner 965 به‌عنوان مدل گران‌قیمت Forerunner 265 و Forerunner 265S رونمایی شد. این محصول از صفحه‌نمایش ۱٫۴ اینچی AMOLED بهره می‌برد و شاسی آن ۴۶ میلی‌متری است. وضوح نمایشگر این ساعت ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل است و از قابلیت نمایشگر همیشه‌ روشن نیز پشتیبانی می‌کند. می‌توان گفت مهم‌ترین ویژگی Forerunner 965 نسبت به Forerunner 955، استفاده از نمایشگر AMOLED است زیرا مدل قدیمی‌تر از پنل MIP بهره می‌برد.

به گزارش NotebookCheck، ساعت هوشمند Forerunner 965 گارمین از ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد و باتری آن با هربار شارژ تا ۲۳ روز دوام می‌آورد. البته اگر از این ساعت برای پخش موسیقی یا موقعیت‌یابی استفاده کنید، عمرباتری آن به‌شدت کاهش خواهد یافت. درواقع گفته می‌شود در این شرایط شارژدهی دستگاه به ۸ ساعت و ۳۰ دقیقه خواهد رسید. البته عمرباتری این محصول نسبت‌به Forerunner 265 حدود ۱٫۴ برابر بهتر است.

Forerunner 965 همچنین از قاب تیتانیومی بهره می‌برد و همه‌ی قابلیت‌های Forerunner 265 ازجمله برنامه‌های ورزشی را ارائه می‌دهد. این محصول در بازار ایالات‌متحده در سه رنگ و با برچسب ۶۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد و با بندهای ۲۲ میلی‌متری سازگاری دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات