گارمین ساعت هیبریدی Vivomove Trend را با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
ساعت گارمین Vivomore Trend مدل مشکی
Vivomove Trend اولین ساعت هیبریدی گارمین با شارژ بی‌سیم است که در چهار رنگ هیجان‌انگیز روانه‌ی بازار می‌شود.
تبلیغات

گارمین ساعت هوشمند جدیدی معرفی کرده است که تفاوت‌های خیلی زیادی با مدل‌های قبلی ندارد، اما برخلاف آن‌ها از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. ساعت ۲۷۰ دلاری Garmin Vivomove Trend نخستین گجت پوشیدنی تاریخ گارمین است که از استاندارد Qi پشتیبانی می‌کند.

شارژ بی‌سیم فناوری جدیدی در ساعت‌های هوشمند نیست. اکثر ساعت‌های امروزی چنین قابلیتی دارند و نبود آن در پوشیدنی‌های گارمین حس می‌شد. مسئله‌ی اصلی این است که ساعت‌های هوشمند غالبا شارژر اختصاصی دارند و نمی‌توان با شارژرهای Qi از آن‌ها استفاده کرد. گارمین می‌گوید ساعت جدیدش با تمامی شارژرهای تحت پشتیبانی Qi سازگار است. البته این ساعت بدون شارژر Qi عرضه می‌شود و صرفا شارژر سیمی در جعبه دارد.

به گزارش ورج، ساعت گارمین برای جایگزینی با Vivomove 3 معرفی شده است و از قابلیت Garmin Pay (امتیازدهی به خواب) پشتیبانی می‌کند و ارتفاع‌سنج بیومتریک نیز دارد. Vivomove Trend از نمایشگر تک‌رنگ LCD استفاده می‌کند، این در حالی است که ساعت‌های سری Style و Luxe این شرکت نمایشگر رنگی OLED دارند.

بهترین ساعت ها و مچ بند های هوشمند بازار ایران [آبان ۱۴۰۱]
بهترین ساعت ها و مچ بند های هوشمند بازار ایران [آبان ۱۴۰۱]
مطالعه '27

ساعت جدید گارمین به GPS داخلی مجهز است و با یک بار شارژ تا حدودا پنج روز دوام می‌آورد. Vivomove Trend می‌تواند روی چرخه‌ی قاعدگی، سطح اکسیژن خون، خواب، استرس و ضربان قلب نظارت کند.

ساعت Vivomove Trend از امروز در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، رزگلد و طلایی روانه‌ی بازار می‌شود. قیمت مدل‌های مشکی و نقره‌ای از ۲۷۰ دلار و قیمت مدل‌های رزگلد و طلایی از ۳۰۰ دلار شروع می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات