شیائومی احتمالا ساعتی هوشمند با Wear OS می‌سازد

جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کار با می بند ۶
شایعه‌های تأییدنشده می‌گویند شیائومی روی ساعت هوشمند مبتنی‌بر Wear OS کار می‌کند. این ساعت احتمالا قبل از پایان ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.
تبلیغات

به‌لطف محصولاتی مثل گلکسی واچ ۴، گلکسی واچ ۵ و پیکسل واچ گوگل، ساعت‌های مبتنی‌بر Wear OS بار دیگر ارزش خرید بالایی پیدا کرده‌اند. نسل جدید ساعت‌های مجهزبه Wear OS تجربه‌ی کاربری، عملکرد و عمر باتری بسیار بهتری نسبت‌به قبل دارند.

شیائومی که سال‌ها تجربه‌ در بازار گجت‌های پوشیدنی دارد، با در نظر گرفتن موفقیت پلتفرم Wear OS قصد دارد ساعتی جدید بر پایه‌ی این سیستم‌عامل تولید کند. نشریه‌ی اندروید پلیس در گزارشی اختصاصی چنین ادعایی مطرح کرده است. شیائومی سال‌ها است که دستبند و ساعت هوشمند با سیستم‌عامل اختصاصی تولید می‌کند.

دستبندهای سری می بند در بازارهای خارج از چین محبوب‌ترین پوشیدنی‌های شیائومی هستند؛ با این‌حال شرکت سرشناس چینی گاهی اوقات ساعت هوشمند نیز در بازارهای بین‌المللی عرضه می‌کند. این شرکت به‌تازگی ساعت Xiaomi Watch S1 Pro را در نمایشگاه MWC بارسلونا معرفی کرده است.

از آن‌جایی که ساعت‌های شیائومی مبتنی‌بر Wear OS نیستند، به فروشگاه گوگل پلی دسترسی ندارند. گوگل پلی میزبان واچ‌فیس‌ها و اپلیکیشن‌های متعدد است و کاربران ساعت‌ شیائومی از این مزایا محروم‌اند.

در همین راستا منابع آگاه می‌گویند شیائومی مشغول کار روی ساعت هوشمند جدیدی است که از سیستم‌عامل Wear OS 3 استفاده می‌کند. این ساعت به مجموعه‌ی کامل اپلیکیشن‌ها و خدمات نرم‌افزاری گوگل دسترسی خواهد داشت. احتمالا مدیریت ساعت جدید شیائومی همچون ساعت‌های قبلی این شرکت از طریق اپلیکیشن Mi Fitness (یا Xiaomi Wear) انجام خواهد شد.

بهترین ساعت ها و مچ بند های هوشمند بازار ایران [آبان ۱۴۰۱]
بهترین ساعت ها و مچ بند های هوشمند بازار ایران [آبان ۱۴۰۱]
مطالعه '23

ساعت جدید چینی‌ها که از Wear OS 3 استفاده می‌کند، همچنان عضوی از خانواده‌ی «شیائومی واچ» خواهد بود. فعلا مشخصات فنی و عمر باتری ساعت جدید شیائومی اعلام نشده است. همچنین قیمت و تاریخ عرضه‌ی محصول را نمی‌دانیم. این ساعت قبل از پایان ۲۰۲۳ از راه خواهد رسید.

سامسونگ و گوگل در حال حاضر بازار ساعت‌های مبتنی‌بر Wear OS 3 را در اختیار دارند. شرکت‌های دیگری مثل دیزل و فسیل نیز ساعت‌هایی با این سیستم‌عامل عرضه کرده‌اند. ورود شیائومی به این بازار، در نهایت به نفع مشتریان خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات