ظاهراً سامسونگ به‌دنبال اضافه کردن پروژکتور به ساعت هوشمند گلکسی واچ است

جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اندازه گیری ضربان قلب گلکسی واچ ۵ پرو
پتنت جدید سامسونگ مدلی از گلکسی واچ را به‌نمایش می‌گذارد که به یک پروژکتور مجهز شده است.
تبلیغات

پیش‌از این گوشی‌های هوشمند مجهز به پروژکتور مثل سری گلکسی بیم (Galaxy Beam) را دیده‌ایم. اکنون شواهد جدید نشان می‌دهند سامسونگ درحال‌کار روی ساعت هوشمند مجهز به پروژکتور است.

پتنت ثبت‌شده در اداره‌ی ثب اختراع و علائم تجاری ایالات‌متحده، یک ساعت هوشمند گلکسی واچ را با پروژکتوری روی بُرد آن نشان می‌دهد. البته همان‌طور که در طرح زیر مشاهده می‌کنید، پروژکتور این دستگاه برای تماشای فیلم درنظر گرفته نشده است.

پتنت سامسونگ برای گلکسی واچ مجهز به پروژکتور

تصاویر موجود در گواهی حق‌اختراع سامسونگ نشان می‌دهد کاربران می‌توانند تصویر را از ساعت روی دست خود نمایش دهند. عکس بالا، کل صفحه‌ی ساعت را نشان می‌دهد که روی دست کاربر نمایش داده می‌شود و بدین‌ترتیب افراد می‌توانند مواردی مثل زمان و ضربان قلب خود را با ابعادی بزرگ‌تر مشاهده کنند.

سامسونگ همچنین به برخی دیگر از قابلیت‌های پروژکتور روی گلکسی واچ اشاره کرده است که شامل امکان نمایش اطلاعات مختلف یا پخش محتوای ویدیویی می‌شود.

قابلیت پخش محتوا با در ناحیه‌ای با ابعاد بزرگ‌تر در برخی موقعیت‌ها واقعاً می‌تواند مفید باشد. به‌عنوان مثال هنگامی که مشغول ورزش هستید و می‌خواهید اطلاعات را به‌سرعت و در یک نگاه مشاهده کنید، یا برای مشاهده‌ی بهتر اطلاعات مربوط به ردیابی تناسب اندام، می‌توان از این قابلیت بهره گرفت.

همان‌طور که Androidauthority اشاره می‌کند، تماشای یک فیلم بلند با پروژکتور ساعت هوشمند احتمالاً چندان منطقی به‌نظر نمی‌رسد اما برای پاسخ دادن به پیام‌ها یا تماس‌های ویدیویی می‌توان از این ویژگی استفاده کرد.

به‌هرحال باید اشاره کنیم طرح فوق فعلاً درحد یک پتنت است و بنابراین تضمینی برای ساخت نمونه‌ی واقعی آن وجود ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات