ساعت هوشمند فسیل و ریزر با سیستم‌عامل Wear OS و تراشه اسنپدراگون ۴۱۰۰ پلاس معرفی شد

شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فسیل با همکاری ریزر نسخه‌ی محدود و ویژه‌ی ساعت هوشمند Gen 6 خود را معرفی کرد. این محصول از سیستم‌عامل WearOS 2 و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۱۰۰ پلاس بهره می‌برد.
تبلیغات

در حالی‌که که ریزر (Razer) واقعاً نام بزرگی در فضای گوشی‌های هوشمند نیست، اما این شرکت اغلب از برند خود برای عرضه‌ی نسخه‌های ویژه‌ی محصولات سایر شرکت‌ها بهره می‌برد. این هفته، فسیل (Fossil) نسخه‌ی محدودی از ساعت هوشمند Gen 6 خود را معرفی کرد که از سیستم‌عامل WearOS برخوردار است و با برند ریزر و نوار سبزرنگ روشن عرضه خواهد شد.

به گزارش 9to5Google، ساعت هوشمند جدید فسیل و ریزر در‌ واقع نسخه‌ی تغییر یافته‌ی ساعت هوشمند فسیل Gen 6 است که برای اولین‌بار در اوایل سال جاری میلادی معرفی شد. بخش شاسی و مشخصات این مدل محدود با مدل استاندارد Gen 6 یکسان است. ساعت جدید ریزر و فسیل از یک گیگابایت رم، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۱۰۰ پلاس و سیستم‌عامل WearOS 2 بهره می‌برد. این محصول همچنین در اواخر سال جاری، به‌روزرسانی WearOS 3 را هم دریافت خواهد کرد.

ساعت هوشمند Gen 6 فسیل و ریزر

اما چه تغییری در مدل جدید ساعت هوشمند Gen 6 اعمال شده است؟ مورد اول اینکه محصول مورد اشاره با دو بند عرضه خواهد شد که هردو سیلیکونی بوده و لوگوی ریزر روی آن‌ها حک شده است. یکی از این بندها نوار ساده‌ی مشکی دارد و دیگری نیز از امضای سبزرنگ ریزر بهره می‌برد.

علاوه‌‌ بر این، ساعت جدید ریزر و فسیل از سه طرح زمینه‌ی ساعت ریزر شامل طرح‌های آنالو، Team Razer و Chroma بهره خواهد برد. در بخش نرم‌افزاری نیز این ساعت هوشمند با مجموعه‌ی معمولی فسیل از‌ جمله پیشنهاد جدید Wellness عرضه خواهد شد.

مدل محدود و جدید ساعت هوشمند Gen 6 فیسل و ریزر از دهم ژانویه با قیمت ۳۲۹ دلار در‌ دسترس خریداران قرار می‌گیرد. نکته‌ی مهم این است که فقط ۱۳۳۷ دستگاه از این ساعت تولید شده که در وب‌سایت‌های ریزر، فسیل و برخی فروشگاه‌های خرده‌فروشی منتخب عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات