تیزر ساعت هوشمند جذاب Watch Buds هواوی به‌همراه دو هدفون در داخل منتشر شد

چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند واچ‌بادز هواوی به‌عنوان کیس شارژ برای هدفون بی‌سیم نیز عمل می‌کند. افزون‌براین، ساعت هوشمند جدیدی برای کودکان در راه است که دو صفحه‌نمایش دارد.
تبلیغات

در سال ۲۰۱۴، هواوی ساعت هوشمند TalkBand B1 را معرفی کرد که به هدفون بلوتوثی نیز تبدیل می‌شد. از آن زمان تاکنون، چندین نسل از TalkBand وجود داشته است؛ اما اکنون این شرکت فاش کرده که روی محصولی جذاب‌تر به نام Watch Buds کار می‌کند.

ساعت talkband-b6

تیزر ویدئو رسمی نیز از Watch Buds منتشر شده است که ساعت هوشمندی گِرد با دو هدفون در داخل را نشان می‌دهد. این سبک بهتر و کاربردی‌تر از TalkBand به‌نظر می‌رسد؛ چراکه می‌توانید به موسیقی نیز گوش دهید.

ساعت مانند کیس شارژ برای هدفون‌ها عمل می‌کند. ساعت‌های هوشمند اکنون عمر باتری کوتاهی دارند. حال سؤال این است که چقدر انرژی می‌تواند برای هدفون‌ها صرف کند؛ به‌خصوص وقتی هدفون‌های مذکور مقدار زیادی از حجم داخلی را اِشغال می‌کنند. هنوز نمی‌توانیم به این سؤال جواب دهیم؛ اما کانال یوتیوبی هواوی واچ بادز را به‌اختصار بررسی کرده و نگاهی سریع به آن انداخته است.

این ساعت از «HarmonyOS» قدرت می‌گیرد و طراحی آن یادآور Watch 3 هواوی است. واچ‌بادز هواوی رسماً با برگزاری رویدادی در دسامبر رونمایی خواهد شد و این شرکت ساعتی نیز برای کودکان در سبد محصولاتش خواهد داشت. هواوی تصویری به‌اشتراک گذاشته است که طراحی جالبی را نشان می‌دهد.

ساعت کودک watch buds kids watch5x

ساعت ازطریق یک جفت گیره از بند مچ جدا می‌شود و به‌نظر می‌رسد که دو صفحه دارد: یکی صفحه‌نمایش تمام‌رنگی و دیگری شبیه LCD قدیمی. این کار برای عمر باتری و خوانایی نور خورشید معجزه می‌کند؛ درحالی‌که هنوز قابلیت‌های کامل ساعت هوشمند را با یک چرخش سریع ارائه می‌دهد.

ناگفته نماند که دو دوربین نیز در صفحه‌نمایش‌ها وجود دارد که به والدین اجازه می‌دهد تا ازطریق تماس ویدئویی با کودکشان در ارتباط باشند. ساعت کودک سری Kids Watch 5X هواوی نیز ماه دسامبر رونمایی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات