رسانه‌های کره‌ای: سامسونگ کار روی حلقه هوشمند را شروع کرده است

سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رسانه‌های کره‌ی جنوبی می‌گویند سامسونگ کار روی حلقه‌ی هوشمند را در همکاری با چند شرکت تأمین‌کننده‌ی قطعات، شروع کرده است.
تبلیغات

در دنیای اندروید، سامسونگ یکی از برترین برندهای تولیدکننده‌ی ساعت هوشمند است و در سال‌های اخیر توانسته ساعت‌های نسبتاً موفقی به بازار عرضه کند. درحالی‌که این شرکت تخصص خود در تولید پوشیدنی‌ها را ثابت کرده، اکنون گفته می‌شود که غول کره‌ای صنعت فناوری مشغول کار روی حلقه هوشمند است.

سم‌موبایل، از رسانه‌های نزدیک‌به سامسونگ، به‌نقل از خبرگزاری‌های کره‌ی جنوبی می‌نویسد سامسونگ کار روی پروژه‌ی حلقه‌ی هوشمند را شروع کرده است و این حلقه می‌تواند روی فعالیت‌ بدنی و سلامت کاربر نظارت کند. گفته می‌شود سامسونگ برای تأمین قطعات و ماژول‌های موردنیاز در حال همکاری با چند شرکت است.

سامسونگ سال گذشته‌ی میلادی پتنت حلقه‌ای هوشمند را در اداره‌ی ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده‌ی آمریکا ثبت کرد. براساس اطلاعات پرونده‌ی ثبت‌شده، حلقه سامسونگ قرار است حسگر اپتیکال نظارت بر ضربان قلب و نوار قلب داشته باشد. احتمالاً کاربران خواهند توانست با این حلقه‌ی هوشمند، گوشی و تبلت و تلویزیون را کنترل کنند.

شرکت‌های ناظر بر بازار پیش‌بینی کرده‌اند که حلقه‌های هوشمند در سال‌های پیش رو به محبوبیت زیادی دست پیدا کنند. این حلقه‌های هوشمند نمایشگر نخواهند داشت، به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که در حد و اندازه‌ی ساعت‌های هوشمند با مشکل شارژ مواجه نشوند. البته نبود صفحه‌نمایش ممکن است باعث شود که دارندگان ساعت‌های هوشمند به حلقه‌ی هوشمند اشتیاق نشان ندهند. شاید شرکت‌هایی مثل سامسونگ حلقه‌ی هوشمند را با نمایشگری ساده و کوچک بسازند.

حلقه‌ی هوشمند مفهوم کاملاً جدیدی نیست. از گجت‌هایی مثل Oura Ring 3 و Circular Ring و Hecere NFC Ring و +Prevention Circul و Go2sleep Ring به‌عنوان محبوب‌ترین حلقه‌های هوشمند یاد می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات