طراحی خاص پیکسل واچ در فیلمی به‌نمایش کشیده شد

شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل با انتشاری تیزری از ساعت هوشمند پیکسل واچ، طراحی بی‌نظیر و رنگ‌های آن را به‌نمایش کشیده است.
تبلیغات

عرضه‌ی محصولات گوگل اخیراً به‌شدت در حال متحول‌شدن است و این موضوع با انتشار تیزری در خردادماه از گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو و ساعت هوشمند پیکسل واچ به اوج خود رسیده است. بااین‌حال، گوگل از خرداد تا امروز هم ساکت ننشسته است و قبلاً تراشه‌ی گوشی‌های جدید به‌همراه رنگ‌ها و زمان پیش‌فروششان را فاش کرده و امروز نوبت آشکارکردن طراحی پیکسل واچ شده است. گوگل در فیلمی جذاب‌‌، پوشیدنی آینده‌ی خود را از تمامی زوایا و با تمام رنگ‌ها به‌نمایش کشیده است:

تماشا در یوتیوب

حالا تنها معمای باقی‌مانده از طراحی پیکسل واچ به اندازه‌ی حاشیه‌ی قاب دایره‌ای آن ختم می‌شود. باتوجه‌‌‌به اینکه گوگل علاقه‌ی ویژه‌ای به نمایش ساعت‌هایش با صفحه‌ی مشکی دارد، در فیلم منتشرشده نمی‌توان حاشیه را تشخیص داد؛ اما حدس ما وجود حاشیه‌ای بزرگ در پیکسل واچ است که امیدواریم اشتباه باشد. طراحی ساعت مذکور بسیار منحصر‌به‌فرد و زیبا است؛ مگر اینکه حاشیه‌ای زیاد آن را خراب کند.

همچنین، فیلم گوگل خبر وجود سیستم اتصال بند اختصاصی در پیکسل واچ را تأیید می‌کند؛ بنابراین، اگر به استفاده از بندهای ۲۰ تا ۲۲ میلی‌متری موجود با این ساعت هوشمند امیدوار بودید، متأسفانه چنین امکانی وجود ندارد. قطعاً گوگل در توضیح این اقدام، ساده‌ترشدن ظاهر ساعت را بیان می‌کند؛ ولی به‌نظر می‌رسد نه‌تنها گوگل از اپل الهام گرفته؛ بلکه به‌دنبال کسب درآمد ازطریق لوازم جانبی برای پیکسل واچ است.

ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل google pixel watch

طبق شایعه‌های فعلی، پیکسل واچ با ارتباط وای‌فای و بلوتوث قیمتی درحدود ۲۵۰ تا ۳۵۰ یورو و مدل مجهز به ارتباط LTE نیز نزدیک به ۴۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. گفتنی است تا مشخص‌شدن اطلاعات کامل این محصول زمان زیادی باقی نمانده است و فقط باید دو هفته منتظر بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات