رندرهای سه‌بعدی گلکسی واچ ۵ سامسونگ، طراحی آن را از زوایای مختلف نشان می‌دهند

پنج‌شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اولین‌ سری از رندرهای رسمی ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۵ سامسونگ دردسترس قرار گرفته‌ است که ظاهر این محصول را از زاویه‌های مختلف نشان می‌دهد.
تبلیغات

معمولاً با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی محصولات حوزه‌ی فناوری، تصاویر باکیفیت‌تر و اطلاعات بیشتری درمورد آن‌ها دردسترس قرار می‌گیرد. بااین‌حال، گاهی اوقات می‌توانید خیلی زودتر از رویداد معرفی این محصولات، از بسیاری از قابلیت‌های آن‌ها مطلع شوید. اکنون رندرهایی با وضوح بسیار بالا از سری گلکسی واچ ۵ سامسونگ منتشر شده است که دو مدل این دستگاه را از زاویه‌های مختلف نشان می‌دهد.

به گزارش 91Mobiles، مدل گران‌قیمت‌تر سری گلکسی واچ ۵ سامسونگ با نام پرو شناخته می‌شود و می‌توان گفت بیشترین ارتباط را با گلکسی واچ ۴ کلاسیک سال گذشته دارد. این دستگاه با نام رمز Project X در رنگ‌های مشکی یا خاکستری و در دو نسخه‌ی LTE و بلوتوث روانه‌ی بازار خواهد شد.

گلکسی واچ ۵ استاندارد نیز با اسم رمز Heart و مطابق با نسخه‌ی استاندارد گلکسی واچ ۴ سامسونگ خواهد بود. این مدل نیز در نسخه‌ی LTE یا بلوتوث عرضه خواهد شد. گفته می‌شود این دستگاه در دو سایز دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

از دیگر ویژگی‌های موردانتظار برای ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۵ سامسونگ می‌توان به سیستم‌عامل warOS 3.5 با رابط کاربری One UI Watch 4.5 اشاره کرد.

انتظار می‌رود سامسونگ ماه آینده در رویداد آنپکد تابستانی خود، از نسل جدید ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ رونمایی کند. علاوه‌براین، گفته می‌شود این شرکت مدل جدید هدفون‌های حرفه‌ای خود را به‌همراه پرچم‌داران جدید تاشو سری گلکسی زد فلیپ و زد فولد معرفی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات