ساعت هوشمند هواوی Watch Fit 2 با نمایشگر AMOLED و عمر باتری ۱۰ روزه معرفی شد

دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند Watch Fit 2 با نمایشگر AMOLED و حسگرهای مختلف برای نظارت بر سلامت کاربر معرفی شد.
تبلیغات

هواوی ساعت هوشمند Watch Fit 2 را در چین معرفی کرد. این محصول درواقع به‌عنوان نسل جدید Watch Fit و با امکانات مرتبط با حوزه‌ی سلامت روانه‌ی بازار خواهد شد. به‌گزارش Gizmochina، ساعت هوشمند Watch Fit 2 هواوی از صفحه‌نمایش مستطیلی ۱٫۷۴ اینچی AMOLED و وضوح HD بهره می‌برد. این نمایشگر از قابلیت صفحه‌نمایش همیشه‌روشن (Always On Display) پشتیبانی می‌کند و می‌توان از طرح‌های مختلف به‌عنوان زمینه‌ی آن استفاده کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این محصول مقاومت دربرابر آب تا عمق ۵۰ متر است.

هواوی Watch Fit 2

Watch Fit 2 هواوی از حسگر ضربان‌ قلب و حسگر تشخیص سطح اکسیژن خون بهره می‌برد و می‌تواند الگوهای خواب و سطح استرس و چرخه‌ی قاعدگی را ردیابی کند. این دستگاه از ۹۷ حالت تمرینی نیز پشتیبانی می‌کند و به میکروفونی مجهز است که می‌توان از آن در تماس‌های صوتی استفاده کرد.

اتصال این محصول به گوشی‌های هوشمند نیز ازطریق بلوتوث انجام می‌شود. ازدیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به حسگرهای مختلف مثل GLONASS ،Beidou ،Galilieo و موقعیت‌یاب (GPS) اشاره کرد. علاوه‌براین، این گجت امکان پخش موسیقی را دراختیار کاربر قرار می‌دهد و اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی و... را نیز به‌نمایش می‌گذارد.

هواوی Watch Fit 2
هواوی Watch Fit 2
هواوی Watch Fit 2
هواوی Watch Fit 2
هواوی Watch Fit 2
هواوی Watch Fit 2
هواوی Watch Fit 2
هواوی Watch Fit 2

ساعت Watch Fit 2 به باتری ۲۹۲ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است که به‌گفته‌ی هواوی، با هربار شارژ تا ۱۰ روز دوام می‌آورد. این محصول با برچسب قیمتی ۱۱۹ دلار و در رنگ‌بندی متنوع ازجمله آبی، صورتی، مشکی، سفید، نقره‌ای و طلایی دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات