ردیاب هوشمند هواوی تگ با قیمت ۱۵ دلار معرفی شد

دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی تگ ردیاب هوشمند جدیدی با کارکرد مشابه ایرتگ اپل است که از فناوری NFC استفاده می‌کند و تنها ۶ گرم وزن دارد و با قیمت ۱۵ دلار به‌دست مشتریان می‌رسد.
تبلیغات

هواوی همان‌طورکه پیش‌تر وعده داده بود، سرانجام در رویدادی مطبوعاتی جدیدترین محصولاتش را پرده‌برداری کرد. در بخشی از مراسم، شاهد رونمایی گوشی‌های سری نوا ۱۰ با مشخصاتی مثل دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی و دوربین پشتی سه‌گانه بودیم.

ردیاب هوشمند هواوی تگ / Huawei Tag وصل شده به کیف

به‌گزارش GSMArena، هواوی ردیاب هوشمندی نیز معرفی کرده است که Huawei Tag نام دارد. این ردیاب هوشمند که کارکردی مشابه ایرتگ اپل دارد، مبتنی‌بر فناوری NFC است. هواوی می‌گوید ردیاب هوشمندش فقط با دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل Harmony OS 2.0 جفت می‌شود و برای پیدا‌کردن اشیای گم‌شده از شبکه‌ی اختصاصی Find هواوی بهره می‌گیرد.

ردیاب هوشمند هواوی تگ / Huawei Tag در داخل کیف

هواوی می‌گوید ردیاب هوشمند هواوی تگ مکان اشیاء را به‌صورت رمزنگاری‌شده گزارش می‌دهد. این ردیاب به اسپیکر کوچکی مجهز است که صدایی تا شدت ۹۲ دسی‌بل پخش می‌کند. به‌لطف این صدا، پیداکردن ردیاب راحت‌تر می‌شود.

به‌گفته‌ی هواوی، ردیاب هوشمند هواوی تگ فقط ۶ گرم وزن دارد و ضخامتش به ۵٫۶ میلی‌متر می‌رسد. این ردیاب به‌لطف گواهی IP67 دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است و انرژی خود را ازطریق باتری سکه‌ای CR2032 تأمین می‌کند. این باتری بیش از یک سال دوام می‌آورد.

ردیاب هوشمند هواوی تگ / Huawei Tag دور گردن یک سگ

هواوی تگ در رنگ سفید عرضه می‌شود و قیمتش ۹۹ یوان (۱۵ دلار) اعلام شده است. ناگفته نماند بسته‌ی چهارتایی این محصول با قیمت ۲۹۹ یوان (۴۵ دلار) به‌دست مشتریان می‌رسد. فروش هواوی تگ از ۳۰ جولای ۲۰۲۲ (۸ مرداد ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات