شیائومی: می بند 7 به‌روزرسانی بزرگی را در بخش نمایشگر تجربه خواهد کرد

سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل شیائومی می‌گوید در نسل جدید می بند، صفحه‌نمایش بهبود زیادی تجربه می‌کند. چینی‌ها امروز می بند 7 را به‌صورت رسمی رونمایی می‌کنند.
تبلیغات

شیائومی امروز در کنفرانسی از جدیدترین محصولاتش پرده‌برداری می‌کند و یکی از این محصولات می بند ۷ (Xiaomi Mi Band 7) خواهد بود. در این مراسم شاهد معرفی گوشی‌های سری ردمی نوت 11T و هدفون توگوشی جدید خواهیم بود. لی جون، بنیان‌گذار، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شیائومی می‌گوید صفحه‌نمایش می بند 7 بهبود زیادی تجربه کرده است.

براساس گزارش Gizchina، دستبند هوشمند جدید شیائومی از نمایشگر ۱٫۶۲ اینچ AMOLED استفاده می‌کند که ۲۵ درصد بزرگ‌تر از نمایشگر می بند 6 است. فرم‌فکتور دستبندهای هوشمند به‌گونه‌ای است که امکان اعمال تغییرات زیاد را فراهم نمی‌کند، با این وجود ارائه‌ی نمایشگر بزرگ‌تر در نسل جدید می بند اتفاق بسیار خوبی است.

پوسترهای رسمی شیائومی می بند ۷ / Xiaomi Mi Band 7

پوستر رسمی می بند 7 نشان می‌دهد شیائومی در نسل جدید می بند نیز به همان طراحی قبلی متعهد مانده است. این ساعت هوشمند همچون نسل‌های قبل روی سلامتی کاربر نظارت می‌کند و توانایی پایش فعالیت‌های ورزشی را خواهد داشت.

می بند 7 طی چند وقت اخیر گواهی‌های مختلفی را دریافت کرده است تا برای معرفی آماده شود. به‌نظر می‌رسد می بند 7 در دو مدل استاندارد و NFC ارائه می‌شود. این موضوع تعجب‌برانگیز نیست چون مدل‌های قبلی می بند نیز در دو نسخه عرضه شده‌اند.

شیائومی می‌گوید تاکنون توانسته ۱۴۰ میلیون دستبند هوشمند به فروش برساند و می بند 7 قطعاً می‌تواند آمار فروش را بهتر کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات